مانیتور جدید دل، استاندارد DisplayHDR 600 را به نمایشگری 27 اینچی می آورد

امتیاز دهید post

یافتن مانیتورهای HDR در بازار کار سختی نیست اما محصولات فعلی به هیچ وجه قادر به برآورده سازی استانداردهای DisplayHDR نیستند یا در بهترین حالت، ابعادی بزرگ تر از نیاز مخاطبان دارند. با این حال دل توانسته به بالانس لازم دست یابد و اخیراً از مانیتور Dell 27 USB-C Ultrathin رونمایی کرده که استاندارد DisplayHDR 600 را به نمایشگری 27 اینچی با رزولوشن 1440p می آورد و در باریک ترین بخش خود، تنها 0.22 اینچ قطر دارد

اگر عدم پشتیبانی از رزولوشن 4K برایتان اهمیتی نداشته باشد، مانیتور دل احتمالاً ایده آل ترین گزینه برای ماراتون های تماشای فیلم باشد. همانطور که اسم دستگاه نیز نشان می دهد، با استفاده از USB-C می توان دکی مناسب برای انتقال اطلاعات لپتاپ داشت.

گذشته از قابلیت هایی مانند خروجی 16.7 میلیون رنگ، نورپردازی LED در لبه ها و مدت زمان پاسخدهی 5 میلی ثانیه ای، مانیتور مورد اشاره پیشرفته ترین محصول بازار به حساب نیامده و پنلی IPS با پشتیبانی 99 درصدی از رنگ های sRGB و پشتیبانی 90 درصدی از گاموت سینمایی DCI-P3 دارد. و اگر گیمر هستید و به سخت افزار مناسبی دسترسی دارید، احتمالاً پشتیبانی از قابلیت AMD FreeSync برای جلوگیری از پارگی تصویر برایتان خوشحال کننده باشد.

اما تمام این قابلیت ها، با قیمتی ارزان به دست تان نمی رسند. مانیتور 27 USB-C Ultrathin از روز بیستم سپتامبر با قیمت 550 دلار عرضه می شود. البته این قیمت در قیاس با رقبا چندان بالا نیست اما باید تصمیم بگیرید که آیا سهولت USB-C و HDR را ترجیح می دهید یا رزولوشن 4K با نسبت ابعاد بسیار عریض.

The post مانیتور جدید دل، استاندارد DisplayHDR 600 را به نمایشگری 27 اینچی می آورد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط