کمپانی TP-Link روتر قدرتمند C5400X را برای گیمرها معرفی کرد

امتیاز دهید post

TP-Link اخیرا روتر جدیدی را معرفی کرده که با تمرکز بر گیمینگ و استریم محتوا با رزولوشن 4K طراحی شده است.

این روتر TP-Link که C5400X نام دارد در قالب سری «آرچر» عرضه شده و از ظاهری منحصر به فرد برخوردار است. در زیر این ظاهر عنکبوتی یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی به همراه سه کمک پردازنده و رم یک گیگابایتی قرار گرفته اند.

C5400X سه باند را ارائه می کند که شامل یک باند ۲.۴ گیگاهرتزی (۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه) و دو باند ۵ گیگاهرتزی (۲۱۶۷ مگابیت در ثانیه) است. این روتر به منظور بهینه سازی اتصال برای گیم یا استریم محتوا به صورت دینامیک بین باندها جابجا شده و با توجه به پشتیبانی از الکسا و IFTTT در پیکربندی اینترنت اشیاء نیز کاربرد دارد.

اگر جزو گیمرهای حرفه ای باشید ممکن است علاقه ای به استفاده از وای فای نداشته باشید، TP-Link هم با آگاهی از این نکته C5400X را به هشت پورت اترنت مجهز کرده که امکان اتصال سیمی روتر به دستگاه هایی از قبیل کنسول و کامپیوتر را فراهم می سازد. روتر مذکور که قابلیت پشتیبانی همزمان از چند کاربر و چند جریان ورودی-خروجی را دارد (MU-MIMO) به پلتفرم امنیتی HomeCare کمپانی «ترند میکرو» نیز مجهز شده که از اتصال دستگاه ها به وب سایت های مخرب و ویروس جلوگیری می کند.

C5400X از امروز و توسط فروشندگان آنلاین از جمله آمازون عرضه شده است اما ارائه قابلیت های مذکور به قیمت افزایش بهای این روتر TP-Link تمام شده و برای خرید آن باید ۴۰۰ دلار کنار بگذارید.

در نظر گرفتن چنین قیمتی برای یک روتر طبیعتا بسیاری از کاربران عادی را از خرید آن منصرف خواهد کرد اما TP-Link تصمیم گرفته شانس خود را با گیمرها و علاقمندان به استریم محتوا آزمایش کند که قبلا سخاوتمندی خود در خرید سخت افزارهای قدرتمند را نشان داده اند.

The post کمپانی TP-Link روتر قدرتمند C5400X را برای گیمرها معرفی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط