نسل جدید هدست های سری 1000X سونی با پشتیبانی از USB-C معرفی شد

امتیاز دهید post

هدست های سری 1000X سونی چند سالی است که رهبری بازار در بخش هدست های حذف کننده صدای محیط را در اختیار دارند و حالا در نمایشگاه IFA 2018 برلین، کمپانی ژاپنی از نسل جدید این محصولات با نام «1000X M3» رونمایی کرده که از قابلیت حذف صدای محیط بهتر، طراحی جدید و درگاه USB-C برخوردار است.

سونی در محصول جدید خود از پردازنده اختصاصی حذف صدای محیط تحت عنوان «HD Noise Cancelling Processor QN1» بهره برده که طبق ادعای سازنده، چهار برابر بهتر از نسل قبل عمل می کند.

در زمینه طراحی نیز علاوه بر بهبود زیبایی دیوایس، توجه ویژه ای هم به راحتی کاربر شده و سونی سعی کرده با تغییراتی در دیزاین کلی، فشار 1000X M3 روی گوش را کاهش دهد و از بالشتک های نرم تر و بیشتری در قسمت های مختلف استفاده کند؛ به طوری که استفاده مداوم از هدست جدید سونی حتی پس از ساعت ها کاربر را خسته نخواهد کرد.

پورت USB-C هدست سونی با 10 دقیقه شارژ، انرژی لازم برای 5 ساعت استفاده بی سیم را فراهم می کند

نکته قابل توجه دیگر استفاده از پورت USB-C برای شارژ دستگاه است که بنا به ادعای سونی، با 10 دقیقه شارژ انرژی لازم برای 5 ساعت استفاده بی سیم را فراهم می کند. این عدد در زمان شارژ کامل باتری به 30 ساعت (همراه با روشن بودن قابلیت حذف صدای محیط) می رسد که رقم قابل توجهی است. در ضمن جک 3.5 میلیمتری هدفون هم برای مواقعی که کاربر از اتصال با سیم استفاده می کند، در نظر گرفته شده است.

1000X

هدست 1000X M3 نسبت به نسل های قبلی از نظر نرم افزاری نیز بهبود یافته و امکان زمانبندی فعال بودن حالت حذف صدای محیط (بدون پخش موسیقی) را فراهم کرده است. قابلت مذکور به خصوص زمان مطالعه یا هنگام یک چرت کوتاه در محیط شلوغ بسیار کاربردی خواهد بود.

گفتنی است هدست 1000X M3 سونی با قیمت 350 دلار اوایل پاییز به دست مشتریان خواهد رسید.

ایسر از هدست واقعیت ترکیبی OJO 500 با ساختار ماژولار رونمایی کرد

The post نسل جدید هدست های سری 1000X سونی با پشتیبانی از USB-C معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط