عکس هایی جدید از هواوی میت ۲۰ پرو لو رفت [به روز رسانی]

امتیاز دهید post

روز های گذشته عکس هایی از پنل نمایشگر هواوی میت ۲۰ و هواوی میت ۲۰ پرو در ویبو فاش شد. تعدادی از این تصاویر لو رفته طراحی عقب میت ۲۰ پرو را به نمایش گذاشت اما عکس های جدید فاش شده از این دو گوشی، طراحی ظاهری جلوی این تلفن همراه را به نمایش می گذارد.

عکس های جدید لو رفته از دو پرچم دار بعدی هواوی حاشیه‌ی بزرگی در بالای نمایشگر را به تصویر می کشند. همچنین نمایشگر در بخش های کناری سمت چپ و راست دارای خمیدگی خواهد بود. احتمالا استفاده از حاشیه‌ی بالایی بزرگتر به خاطر پشتیبانی کامل از تشخیص چهره‌ی سه بعدی باشد.

بنابر شایعات و خبر های لو رفته از هواوی میت ۲۰ پرو به نظر می رسد این گوشی با نمایشگر آمولد ۶.۹ اینچی با ابعاد تصویر ۱۸.۷:۹ عرضه شود. با توجه به اطلاعات UA این تلفن همراه که روز گذشته لو رفت، میت ۲۰ پرو از رزولوشن 1440×3120 پیکسل استفاده خواهد کرد. با نگاهی مجدد به تصاویر جدیدی که از این گوشی به چشم می خورد، به نظر می رسد که از رابط کاربری EMUI 9.0 استفاده می کند که بر پایه‌ی اندروید ۹ پای خواهد بود. در یکی از تصاویر، بخش تنظیمات این گوشی نشان از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از NFC دارد.

هواوی میت ۲۰ پرو

استفاده از صفحه نمایش آمولد برای بهره مندی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر ضروریست. از شایعات اینطور بر می آید که هواوی میت ۲۰ پرو مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. پنل پشتی این تلفن به نظر شامل یک دوربین سه گانه و LED فلش دوگانه باشد. با توجه ادعاهای اخیر به نظر می رسد لنز های ۴۰ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تشکیل دهنده‌ی دوربین سه گانه‌ی بعدی هواوی هستند. همچنین انتظار می رود هواوی میت ۲۰ پرو از باطری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند.

هواوی پیش تر تایید کرده بود که قرار است ۲۴ مهر در لندن از دو گوشی مورد انتظار خود یعنی هواوی میت ۲۰ و هواوی میت ۲۰ پرو رونمایی کند. این گوشی ها از پردازنده‌ی کایرین ۹۸۰ -که اولین پردازنده‌ی ۷ نانومتری دنیاست- استفاده خواهند کرد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷]

به روز رسانی:

به تازگی تصاویر زنده دیگری از هواوی میت 20 پرو در فضای مجازی منتشر شده که طراحی نهایی این تلفن هوشمند را تایید می‌کند.

The post عکس هایی جدید از هواوی میت ۲۰ پرو لو رفت [به روز رسانی] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط