تجهیز وان پلاس 6T به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تایید شد؛ رونمایی رسمی در ماه اکتبر؟

امتیاز دهید post

کمپانی وان پلاس به صورت رسمی تایید کرده پرچمدار جدیدش، که به احتمال فراوان وان پلاس 6T نامیده می شود، به یکی از تازه ترین ترندهای موبایل های هوشمند مجهز خواهد بود: سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر. برند چینی این خبر را در ایمیلی به خبرگزاری CNET تایید کرده و ضمناً تصویری را به اشتراک گذاشته که ممکن است تاریخ رونمایی از این موبایل را نیز فاش کند.

وان پلاس می گوید در ابتدا قصد داشته اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را به موبایل وان پلاس 5T که اواخر سال گذشته عرضه شد بیاورد، اما در نهایت به این نتیجه رسیده که تکنولوژی مورد اشاره «به اندازه کافی بالغ نیست». باید افزود که این قابلیت جدید Screen Unlock نام گرفته و «در کنار قابلیت Face Unlock، کاربران می توانند از میان گزینه های گوناگون، آن قابلیتی که بیشترین بهره وری را برایشان دارد انتخاب کنند».

وان پلاس اشتراک گذاری اطلاعات را به همین مقدار محدود نکرده و می گوید که شاهد تغییراتی کوچک در طراحی وان پلاس 6T نسبت به وان پلاس 6 هم خواهیم بود. پرچمدار جدید چینی ها قرار است که 0.45 میلی متر قطورتر از مدل پیشین باشد تا این تکنولوژی در آن جای گیرد. به همین ترتیب، دیگر نیازی به سنسور اثر انگشت پشتی نیست و دستگاه شکلی یکپارچه تر خواهد داشت.

از مشخصات دستگاه که بگذریم، وان پلاس تصویری از صفحه قفل دستگاه را نیز در اختیار CNET قرار داده است. اگرچه جزییات زیادی در این تصویر دیده نمی شود، تاریخ 17 اکتبری که روی صفحه به نمایش در آمده احتمالاً چندان بی معنی نباشد. هنوز نمی توان به صورت قطعی مطمئن بود و شاید این تاریخ کاملا اتفاقی به نمایش درآمده باشد، اما اگر موضوع چیز دیگری باشد، وان پلاس 6T در روز 25 مهرماه رونمایی رسمی خواهد شد. باید اضافه کرد که موبایل های سری T وان پلاس معمولاً در ماه نوامبر معرفی می شوند اما جا به جایی یک ماهه این تاریخ، چندان هم دور از ذهن نیست.

The post تجهیز وان پلاس 6T به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تایید شد؛ رونمایی رسمی در ماه اکتبر؟ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط