نسخه‌ی موبایل H1Z1 هم ساخته می‌شود

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

تب بازی‌های بتل رویال قرار نیست به این زودی‌ها تمام شود. اینکه روز به روز به تعداد بازی‌های بتل رویال برای کنسول‌ها و کامپیوتر اضافه می‌شود به کنار، بازی‌های بتل رویال به موبایل هم سفت و سخت راه پیدا کرده‌اند. نسخه‌ی موبایل بازی فورت‌نایت دقیقا همان تجربه‌ی اصلی بازی را ارایه می‌دهد و از طرف دیگر هم بازی PUBG Mobile تلاش کرده است تا ساختار بازی PUBG را روی گوشی‌های هوشمند شبیه‌سازی کند. به زودی یک بازی بتل رویال دیگر هم نسخه‌ای موبایل خواهد داشت؛ بازی H1Z1.

اطلاعات بیشتری از نسخه‌ی موبایل H1Z1 در دست نداریم و نمی‌دانیم چه زمانی قرار است عرضه شود.

بازی H1Z1 به عنوان اولین ساخته‌های سبک بتل رویال محسوب می‌شود. این بازی که پس از ظهور PUBG مثل خیلی از عناوین دیگر، نتوانست محبوبیت خودش را حفظ کند، به تازگی وضعیتش بهتر شده است. سازندگان بازی H1Z1 آن را روی پلی‌استیشن۴ هم عرضه کرده‌اند و هم‌چنین پشتیبانی از بازی بسیار جدی‌تر شده است.

بازی H1Z1

به‌زودی یک نسخه‌ی موبایل هم از بازی H1Z1 عرضه خواهد شد. شرکت NantWorks سرمایه‌گذاری تازه‌ای روی استودیوی سازنده‌ی بازی H1Z1 کرده است. این شرکت می‌خواهد با همکاری سازندگان H1Z1 و استودیوهای بازی‌سازی موبایلی که تحت نظر آن‌ها فعالیت می‌کنند، نه تنها یک بازی موبایل H1Z1 بلکه یک بازی موبایل از روی نقش‌آفرینی آنلاین EverQuest بسازند.

بازی H1Z1 موفقیت خوبی روی پلی‌استیشن۴ داشته است. اینکه سازندگان این بازی می‌خواهند آن را روی موبایل عرضه کنند، هم‌چنین احتمال عرضه‌ی آن را روی ایکس‌باکس وان بالا می‌برد.

فعلا اطلاعات بیشتری از نسخه‌ی موبایل H1Z1 در دست نداریم و نه تنها نمی‌دانیم چه زمانی قرار است عرضه شود، بلکه مطمئن نیستیم که نسخه‌ی موبایل این بازی دقیقا چه مقدار از بازی اصلی را در خودش جای خواهد داد.

منبع: Eurogamer

The post نسخه‌ی موبایل H1Z1 هم ساخته می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط