اینستاگرام قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها را آزمایش می‌کند

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که در نهایت به کاربران اجازه می‌دهد دوستان خود را در ویدیوها تگ کنند. اینستاگرام معمولا قبل از اینکه قابلیت‌های جدید خود را برای تمام کاربران عرضه کند، قابلیت مذکور را فقط برای تعداد اندکی از کاربران ارائه می‌دهد تا مهندسان این پلتفرم از مشکلات احتمالی باخبر شوند.

چند روز پیش، اینستاگرام ارسال ایموجی در بخش کامنت‌ها را به کار بسیار ساده‌تری بدل کرد. آزمایش مربوط به مشخصه مربوط به ایموجی‌ها از ماه مه (اردیبهشت) آغاز شد و به همین خاطر اگر همه‌چیز مطابق برنامه‌ها پیش برود، احتمالا تا چند ماه دیگر قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها هم برای تمام کاربران ارائه می‌شود.

اینستاگرام

این قابلیت فعلا در حال آزمایش در نسخه موبایل اینستاگرام است.

به گزارش TechCrunch، برخلاف قابلیت تگ کردن افراد در تصاویر که نام کاربری افراد تگ شده به‌صورت لایه‌ای جدید نمایش داده می‌شوند، در این مورد کاربران با ضربه بر یک آیکون روانه صفحه‌ی جدیدی می‌شوند و می‌تواند فهرست افراد تگ شده در ویدیو مذکور را مشاهده کنند. در حال حاضر، این ویدیوها در پروفایل افراد تگ شده به نمایش در نمی‌آیند اما شاید در حین توسعه این موضوع تغییر کند.

در نهایت باید خاطرنشان کنیم که این قابلیت فعلا در حال آزمایش در نسخه موبایل اینستاگرام است و به همین خاطر هنوز برای نسخه وب آن عرضه نشده است.

منبع: Phone Arena

The post اینستاگرام قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها را آزمایش می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط