قانون گذاران نیویورک به 2 ارز دیجیتال با پشتوانه دلار مجوز دادند

امتیاز دهید post

اداره خدمات مالی ایالت نیویورک به 2 ارز دیجیتال چراغ سبز نشان داده که در رده سکه های دارای پشتوانه های پایدار (با پشتوانه هایی از قبیل دلار یا طلا) به شمار می روند و بر دلار تکیه دارند. این گونه ارزها از نوسنات غیر قابل پیش بینی نمونه هایی نظیر بیت کوین در امان هستند.

2 ارز دیجیتال جدید توسط شرکت های پاکسوس تراست و جمینی تراست ارائه شده اند و قرار است در تبادلات به کار روند. بنا بر گزارش ها به نظر می رسد این اتفاق خبر از بلوغ ارزهای دیجیتال می دهد.

برادران وینکِلووس که گفته می شود ایده اولیه فیسبوک را ارائه داده بودند و بعدها از مارک زاکربرگ برای سرقت ایده شکایت کردند در حال بدل شدن به بازیگرانی مطرح در حوزه دنیای ارزهای دیجیتال هستند. این دو اکنون در پروژه شرکت جمینی تراست نیز دخیل هستند.

این 2 ارز دیجیتال به صورت یک به یک با دلار در ارتباط هستند، به عبارتی هر واحد از آنها ارزشی معادل با یک دلار دارد. برای پشتوانه، به اندازه ارزهای ارائه شده دلار در نظر گرفته شده است. این شرکت ارزهای ایالت متحده مرتبط با دلارهای جمینی منتشر شده را در بانک های قانونی آمریکا با تضمین سازمان بیمه سپرده سرمایه گذاری فدرال (FDIC) نگهداری می کند.

ارز پاکسوس که بر اساس اتریوم توسعه داده شده می تواند به عنوان یک جایگزین شناور برای پول نقد در مبادلات جهانی کاربرد داشته باشد در حالی که مشابه با ارزهای دیجیتال از قابلیت های غیر متمرکز حسابداری نیز بهره می برد.

هر دو این ارزها از 19 شهریور ماه در مبادلات مرتبط قابل استفاده هستند. مشتریان می توانند ارز دیجیتال پاکسوس را از سایت این ارز دیجیتال با قیمت یک دلار به ازای یک پاکسوس خریداری کنند. علاوه بر این امکان خرید آن توسط صرافی ها تحت عنوان PAX فراهم شده است.

The post قانون گذاران نیویورک به 2 ارز دیجیتال با پشتوانه دلار مجوز دادند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط