اسم رمز گلکسی نوت ۱۰ از قابلیت های احتمالی آن خبر می دهد

امتیاز دهید post

در حالی که تقریبا یک ماه از عرضه گلکسی نوت ۹ میگذرد، سامسونگ از همین حالا روند تولید مدل بعدی را با انتخاب اسم رمز آن شروع کرده است.

اسم رمز در واقع نامی است که در طول فرایند توسعه برای اشاره به یک محصول خاص بکار می رود. نشریه کره ای The Bell مدعی شده که سامسونگ از اسم رمز «داوینچی» برای اشاره به گلکسی نوت ۱۰ استفاده می کند. از آنجا که داوینچی نقاشی معروف بوده احتمالا منظور از انتخاب این کد اشاره به بهبود قابلیت های قلم این موبایل است.

این مسئله منطقی به نظر می رسد چرا که در نوت ۹ هم شاهد بهینه سازی قلم از طریق تجهیز آن به بلوتوث و قابلیت های دیگر بودیم.

نشریه کره ای در گزارش خود به یکی از منابع آگاه اشاره کرده که مدعی مشاهده قطعات گلکسی نوت ۱۰ شده است. ظاهرا پرچمدار آتی سری نوت از نمایشگر بی کران بهره برده و در آن خبری از سنسور اثر انگشت نخواهد بود؛ از اینرو با فرض درستی گفته های این منبع ممکن است سامسونگ در پی توسعه گلکسی نوت ۱۰ به صورت تاشو باشد.

اگرچه نمایشگر بی کران مورد غیر منتظره ای نیست اما عدم تعبیه سنسور اثر انگشت فیزیکی را می توان نشانه تعبیه حسگر زیر نمایشگر هم تلقی کرد.

تنها چند ماه تا ۲۰۱۹ باقی نمانده و بر اساس فرضیات کنونی سامسونگ سال هیجان انگیزی را پیش رو دارد که قرار است طی آن از نخستن موبایل تاشوی خود و سه مدل مختلف از گلکسی اس ۱۰ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی کند. علاوه بر این غول فناوری کره در حال تلاش های قبل توجه در زمینه موبایل های 5G است.

از سوی دیگر انتظار می رود که سامسونگ سری میان رده های خود را نیز دگرگون کرده و با معرفی فناوری های جدید در آنها سهم بیشتری از این بازار را در دست بگیرد.

تماشا کنید: درخشش سامسونگ در تست مقاومت گلکسی نوت ۹

The post اسم رمز گلکسی نوت ۱۰ از قابلیت های احتمالی آن خبر می دهد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط