یک نقشه برفی به PUBG اضافه خواهد شد

امتیاز دهید post

قرار است تا در یک به‌روزرسانی تازه، نقشه و سلاح‌های جدیدی به بازی PUBG اضافه شوند. این نقشه با سه مپ فعلی بازی تفاوت‌های زیادی داشته و فضایی کاملا برفی خواهد داشت.

البته نباید انتظار مساحت بزرگی را از نقشه جدید که Dihor Otok نام دارد، داشته باشیم و با توجه به اطلاعاتی که از آن در فضای مجازی دسترس است، اندازه Dihor از نقشه شناخته شده پابجی یعنی Erangel کوچک‌تر خواهد بود.

Dihor Otok به دو قسمت جداگانه تقسیم می‌شود که به وسیله رودخانه‌ای از یکدیگر جدا شده‌اند. در هرکدام از گوشه‌ها ساختمان‌های خاصی دیده می‌شود و در در مجموع هشت جاده برای انتقال بازیکنان بین این دو بخش که یکی از آن دیگری بزرگ‌تر است در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

البته بین دو جزیره، یک جزیره بسیار کوچک‌تر نیز وجود دارد که هنوز مشخص نیست که چه ساختمانی در آن قابل دسترس خواهد بود. جدا از مساحت نقشه، بر اساس اطلاعات لو رفته، تغییرات آب‌هوایی از این به بعد نقش مهم‌تری را روی روند بازی خواهند گذاشت و نقشه مورد نظر حتی از حالت شب نیز پشتیبانی می‌کند.

مطابق انتظار پوسته‌های جدیدی نیز به PUBG اضافه خواهند شد و قرار است تا طی به‌روزرسانی‌های کوچک اما پر تعداد، رویداد‌های به‌خصوصی در بازی برگزار شوند. PUBG در ماه‌های اخیر به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های چندنفره تبدیل شده که به نوعی، جو بازی‌های سبک بتل رویال را نیز به سر زبان‌ها انداخته است.

البته با گذشت چندماه، اپیک گیمز با عنوان فورتنایت توانست به پرطرفدارترین بازی این سبک و مهم‌ترین نام صنعت ویدیوگیم در سال جاری تبدیل شود. قضیه موفقیت فورتنایت کار را به جایی رساند که حتی سازندگان پابجی، اپیک گیمز و فورتنایت را به تقلید کردن متهم کردند. اتهامی که پس از مدتی آن را به طور کامل پس گرفتند.

در حال حاضر PUBG روی ایکس باکس وان و پی سی با قیمت ۳۰ دلار در دسترس است.

The post یک نقشه برفی به PUBG اضافه خواهد شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط