تاریخ عرضه‌ی Dead or Alive 6 مشخص شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

زمان زیادی تا شروع رویداد توکیو گیم شو امسال باقی نمانده است و به همین مناسبت، شاهد برگزاری کنفرانسی از سوی سونی در ژاپن بودیم. این کنفرانس در کنار رونمایی بازی‌های جدید، هم‌چنین شامل تریلرهای مختلفی بود. یکی از این تریلرها تاریخ عرضه‌ی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های Dead or Alive را مشخص کرد.

بازی Dead or Alive 6 در روز ۲۶ بهمن روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر عرضه می‌شود.

بر اساس خبری که شرکت بازی‌سازی کوئی تکمو منتشر کرده است، بازی Dead or Alive 6 قرار است در روز ۱۵ فوریه سال آینده‌ی میلادی (۲۶ بهمن ۱۳۹۷) روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر عرضه شود.

نکته‌ی عجیب درباره‌ی عرضه‌ی Dead or Alive 6 حجم محتوای دانلودی در نظر گرفته شده برای بازی، آن هم از همین حالاست. کوئی تکمو دو شخصیت بازی را فقط در صورتی در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد که بازی را پیش‌خرید کنند و در عین حال نسخه‌ی ویژه‌ی آن را بخرند.

با پیش‌خرید بازی روی پلی‌‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان، بازی‌کننده‌ها شخصیت Nyotengu را دریافت می‌کنند. پیش خرید بازی روی پلی‌استیشن۴ هم‌چنین شامل یک تم است. بازی‌کننده‌های ایکس‌باکس وان با پیش‌خرید بازی یک لباس برای شخصیت «ریو هایابوسا» (Ruy Hayabusa) دریافت می‌کنند.

تاریخ انتشار بازی Dead or Alive 6

از طرف دیگر، نسخه‌ی ویژه‌ای به صورت دیجیتالی برای بازی در نظر گرفته شده است که یک شخصیت دیگر را به بازی‌کننده‌ها می‌دهد. نسخه‌ی Digital Deluxe بازی شامل ۲۵ لباس اضافه برای شخصیت‌ها، سه آهنگ بیشتر و شخصیت Phase 4 است.

یعنی اساسا اگر بخواهیم همه‌ی شخصیت‌های قابل بازی را داشته باشیم، نه تنها باید Dead or Alive 6 را پیش‌خرید کنیم، بلکه باید نسخه‌ی Digital Deluxe آن را هم بخریم. اینکه هنوز بازی نیامده، ۲۵ لباس مختلف هم برای شخصیت‌ها ساخته‌اند و می‌خواهند آن را جداگانه بفروشند، مشکل بزرگ دیگری است که نباید آن را فراموش کنیم.

شرکت بازی‌سازی کوئی تکمو آن‌قدر لباس اضافه برای قسمت قبلی مجموعه بازی‌های Dead or Alive در قالب بسته‌های گران‌قیمت مختلف عرضه کرد که داشتن تمام محتوای بازی، صدها دلار برای بازی‌کننده‌ها آب می‌خورد.

بازی Dead or Alive 6 قرار است ظاهری متفاوت و واقع‌گرایانه‌تر از شخصیت‌ها ارایه دهد. تریلر توکیو گیم شو Dead or Alive 6 را از اینجا ببینید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post تاریخ عرضه‌ی Dead or Alive 6 مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط