آیا پرچمداران بعدی اپل آیفون XS و آیفون XS Plus نام خواهند داشت؟

امتیاز دهید post

همانطور که اپل به صورت رسمی تایید کرد، مراسم سالانه معارفه سخت افزارهای جدید این کمپانی روز 12 سپتامبر (21 شهریورماه) برگزار می شود و باید منتظر رونمایی از دیوایس های پریمیوم نسل بعد باشیم؛ دیوایس هایی که گفته می شود آیفون XS و آیفون XS Plus نام خواهند داشت و خبرگزاری 9to5Mac به جزییات بیشتر و تصویری مربوط به این دو دستگاه دسترسی یافته است.

نخست به سراغ تصویر منتشر شده می رویم. به نظر می رسد این رندر در وب سایت رسمی اپل منتشر شود و شاید شاهد نمایش آن در جریان مراسم هم باشیم. به خاطر نورپردازی مصنوعی تصویر، عناصر طراحی آنطور که باید و شاید مشخص نیستند اما می توان با قطعیت گفت که دیوایس های جدید، میراث آیفون X را در طراحی بدون حاشیه ادامه خواهند داد. فریم فلزی قابل مشاهده در این تصویر هم نشان می دهد که اپل برای رونمایی از یک رنگ طلایی جدید آماده می شود؛ رنگی تازه که به آنچه مدت ها پیش در لیست رگولاتوری FCC افشا شده بود شباهت دارد.

از نظر جزییات دیگر، هنوز اطلاعات موثق چندانی در دسترس نیست اما 9to5Mac با اطمینان می گوید که نام آیفون های پرچمدار بعدی، آیفون XS و XS Plus خواهد بود. ضمناً یکبار دیگر به ابعاد 5.8 اینچی و 6.5 اینچی دو دستگاه اشاره شده که با شایعات قبلی همخوانی دارد.

در کنار آیفون XS و آیفون XS Plus، انتظار می رود که اپل از یک مدل ارزان قیمت تر و مجهز به پنل نمایشگر LCD رونمایی کند که آن هم از همین زبان طراحی بدون حاشیه بهره مند خواهد بود. اپل واچ سری 4 و آیپد پروهای به روزرسانی شده هم احتمالاً از دیگر محصولاتی باشند که در رویداد اپل حضور می یابند.

The post آیا پرچمداران بعدی اپل آیفون XS و آیفون XS Plus نام خواهند داشت؟ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط