مینگ چی کو تکذیب کرد: آیفون های ۲۰۱۹ «دوربین مدت پرواز» ندارند

امتیاز دهید post

از مدتی پیش شایع شده بود اپل قصد دارد آیفون های سال ۲۰۱۹ را به فناوری ToF یا «مدت پرواز» مجهز کند. این فناوری که عموماً در ابزارهای عمرانی استفاده می شود به دستگاه امکان می دهد با ارسال یک پالس نوری یا لیزر، از محیط اطراف با دقت بالایی به شکل سه بعدی نقشه برداری کند. اما حالا مینگ چی کو که تحلیل های دقیقی در مورد اپل در کارنامه ی خود دارد خبر می دهد که نباید منتظر اضافه شدن این فناوری به آیفون های سال آینده باشیم.

مینگ چی کو می گوید در حال حاضر فناوری TrueDepth به آیفون های فعلی امکان می دهد با دقت بالایی از محیط نقشه برداری کنند و اضافه کردن دوربین مدت پرواز تحولی در این موضوع ایجاد نمی کند. این فناوری حتی کیفیت عکس برداری دوربین آیفون را هم بهبود نمی دهد چون این تلفن هوشمند همین الان هم به خوبی قادر است فاصله سوژه را با استفاده از دوربین دوگانه تخمین زده و محیط پیرامون آن را مثل یک دوربین حرفه ای تار کند.

کمی قبل هم شایع شده بود دوربین اصلی آیفون های سال ۲۰۱۸ مثل دوربین سلفی آیفون ۱۰ (بررسی دیجیاتو) به فناوری TrueDepth مجهز هستند و این اخبار هم توسط مینگ چی کو تکذیب شدند. امشب دیجیاتو یک ویژه برنامه زنده برای مراسم رونمایی آیفون های سال ۲۰۱۸ تدارک دیده که از حوالی ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به وقت تهران آغاز می شود. اگر دوربین اصلی آیفون های امشب همانطور که مینگ چی کو گفته فناوری TrueDepth نداشته باشند، می توان گفت پیشبینی این تحلیلگر در مورد آیفون های سال بعد هم با احتمال بالایی حقیقت دارد.

The post مینگ چی کو تکذیب کرد: آیفون های ۲۰۱۹ «دوربین مدت پرواز» ندارند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط