فروش 3 میلیون واحدی پلی استیشن وی آر؛ آیا آینده بازی ها به واقعیت مجازی تعلق دارد؟

امتیاز دهید post

در چند هفته‌ی اخیر، شاهد انتشار آمار مختلف از کنسول‌های خانواده پلی استیشن بودیم که همگی آن‌ها حاکی از موفقیت این کنسول‌های خانگی هستند. با توجه به اطلاعات رسمی منتشر شده، فروش کنسول پلی استیشن 4 از مرز 82 میلیون دستگاه عبور کرد و مجموع فروش کنسول‌های خانواده پلی استیشن و سخت افزارهای مرتبط با آن نیز به رقم 525 میلیون رسیده است. حال و با گذشت مدتی از انتشار این ارقام، شرکت سونی بالاخره میزان فروش پلی استیشن وی آر را اعلام کرد. با توجه به پستی که روی پلی استیشن بلاگ قرار گرفته، این دستگاه تاکنون بیش از 3 میلیون دستگاه فروش داشته است.

سونی در ادامه‌ اضافه کرد این رقم برای بازی‌های واقعیت مجازی که تعدادشان به 430 عدد می‌رسد، معادل 21.9 میلیون نسخه بوده است. علاوه بر این، لیست پرفروش‌ترین بازی‌ها نیز منتشر شد که بازی Skyrim VR رتبه‌ی نخست را به خود اختصاص داده است. بازی‌های PlayStation VR Worlds و Rec Room نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند:

  1. The Elder Scrolls V: Skyrim VR
  2. PlayStation VR Worlds
  3. Rec Room
  4. Resident Evil 7 biohazard
  5. The Playroom VR
  6. Job Simulator
  7. Until Dawn: Rush of Blood
  8. Batman: Arkham VR
  9. Farpoint
  10. Superhot VR

پلی استیشن وی آر

سونی همچنین اعلام کرد به مناسبت این موفقیت، تعدادی از بازی‌های پلی استیشن وی آر با تخفیف‌های ویژه به فروش خواهند رسید. از میان این عناوین می‌توان به Bow to Blood و Torn با 20 درصد تخفیف برای پیش خرید و Pixel Gear و Smashbox Arena با 40 درصد تخفیف اشاره کرد. البته اگر اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشید، میزان تخفیف‌ها برای شما بیشتر خواهند بود. برای مشاهده‌ی لیست کامل بازی‌ها توصیه می‌کنیم به این لینک مراجعه کنید.

در پایان، شرکت سونی تاریخ انتشار دو بازی جدید پلی استیشن وی آر را اعلام کرد. بر این اساس، بازی Creed: Rise to Glory که بر اساس فیلم Creed ساخته شده است، در تاریخ 25 سپتامبر (3 مهر) منتشر می‌شود. بازی اکشن تیراندازی Evasion نیز در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر) در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. این دو بازی هم اکنون قابل پیش خرید هستند.

The post فروش 3 میلیون واحدی پلی استیشن وی آر؛ آیا آینده بازی ها به واقعیت مجازی تعلق دارد؟ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط