مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل را از اینجا دانلود کنید

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

اگر طرفدار دو آتیشه اپل و محصولات این شرکت باشید، حتما می‌دانید که مراسم‌های معرفی محصولات این شرکت یکی از هیجان انگیز‌ترین برنامه‌هایی است که در دنیای تکنولوژی اتفاق می‌افتد. اپل هم خیلی خوب این را می‌داند و از همین رو نه تنها پخش زنده، بلکه فیلم‌برداری از این مراسم را هم به نحو احسنت انجام می‌دهد و پس از پایان آن نیز لینک دانلود مراسم را برای همگان قرار خواهد داد.

در کنفرانس اپل که ساعاتی پیش به پایان رسید، شاهد معرفی سه آیفون جدید بودیم. در این مراسم ابتدا دو آیفون با برند XS و نام‌های iPhone XS و iPhone XS Max که به نوعی آیفون‌های رده بالا به حساب می‌آیند معرفی شدند. پس از آن نوبت به آیفون سومی به نام iPhone XR که با مشخصات سخت‌افزاری مشابه و تفاوت‌هایی اندک، قیمتی بهتر و در رنگ‌های متنوع‌تر معرفی شد که بسیاری عقیده دارند این گوشی پر فروش‌ترین آیفون امسال خواهد بود.

همچنین در کنار این دو آیفون، کوپرتینویی‌ها نسل چهارم از ساعت‌های هوشمند خود را با نام اپل واچ سری ۴ معرفی کرد. این ساعت نیز بیشترین تغییر در طراحی را نسبت به نسل قبلی خود داشته و با بزرگ‌تر شدن نمایشگر و باریک‌تر شدن بدنه، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. بسیاری حتی معرفی این ساعت را هیجان‌انگیزترین بخش مراسم دیشب می‌دانند. در ادامه می‌توانید این مراسم را در سه کیفیت از سرورهای شرکت اپل دانلود کنید.

دانلود با رزولوشن SD و حجم ۱ گیگابایت

دانلود با رزولوشن HD و حجم ۳.۶ گیگابایت

دانلود با رزولوشن Full HD و حجم ۸.۲ گیگابایت

The post مراسم معرفی آیفون‌های جدید اپل را از اینجا دانلود کنید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط