موتورولا از گوشی های One و One Power با اندروید خالص رونمایی کرد

امتیاز دهید post

پس از مدت ها انتظار، موتورولا بالاخره از مدل های One و One Power به عنوان جانشین احتمالی سری X رونمایی کرد که با توجه به سنت کمپانی در ارائه اندروید خام و همچنین برنامه فراگیر «Android One»، هر دو گوشی به اندروید 8.1 خالص مجهز شده اند.

البته با همان نگاه اول می توان به کپی برداری موتورولا (مانند بسیاری از شرکت های دیگر) از طراحی آیفون X پی برد اما سازنده در برخی جزئیات مانند دیزاین ماژول دوربین و استفاده از سنسور اثر انگشت تفاوت هایی را به وجود آورده است. در ادامه به معرفی محصولات جدید موتورولا می پردازیم:

Motorolla One

مدل کوچک تر به نام One که با بدنه براق از برادر بزرگ خود قابل تفکیک است، با نمایشگر 5.9 اینچی و رزولوشن 720 در 1520 از نوع LCD (نسبت ابعاد 19:9) مشخصات ضعیف تری داشته و به چیپست اسنپدراگون 625 با گرافیک آدرنو 506 و رم 4 گیگابایتی مجهز شده است.

حافظه داخلی این مدل 64 گیگابایت بوده که با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد. موبایل مذکور همچنین از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با پورت USB-C و شارژ سریع «TurboPower» بهره مند شده و جک هدفون 3.5 میلیمتری را هم حفظ کرده است.

ماژول دوربین اصلی One نیز شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک حسگر 2 مگاپیکسلی بوده و برای ثبت تصاویر سلفی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. اسمارتفون مورد بحث احتمالاً با قیمتی نزدیک به 300 یورو طی هفته های آتی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

Motorolla One Power

One Power

موتورولا One Power همان طور که از اسمش پیداست نسبت به مدل کوچک تر از توان پردازشی بالاتری برخوردار شده و با چیپست اسنپدراگون 636 و گرافیک آدرنو 509، عملکرد بهتری را ارائه خواهد کرد. البته این مدل در زمینه رم و حافظه ذخیره سازی تفاوتی با برادر کوچک خود ندارد.

One Power همچنین به نمایشگر 6.2 اینچی با نسبت ابعاد مشابه اما رزولوشن 1080 در 2246 مجهز شده که برای تأمین انرژی مورد نیاز آن، یک باتری 4850 میلی آمپر ساعتی با درگاه USB-C و شارژ سریع «TurboPower» در نظر گرفته شده است.

محصول مورد بحث همچنین از دوربین دوگانه 5+16 مگاپیکسلی بهره مند بوده و وظیفه ثبت سلفی نیز به یک دوربین 12 مگاپیکسلی واگذار شده. از تاریخ و قیمت عرضه موتورولا One Power اطلاعی در دست نیست.

نقشه راه عرضه به روزرسانی اندروید 9 پای برای موبایل های موتورولا مشخص شد

The post موتورولا از گوشی های One و One Power با اندروید خالص رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط