مقایسه ابعاد آیفون های ۲۰۱۸ با پرچمداران اندرویدی

امتیاز دهید post

دیشب اپل از نسل جدید آیفون‌های خود در سه رده مختلف رونمایی کرد؛ آیفون‌هایی که همگی نمایشگر لبه تا لبه دارند و در قسمت بالایی‌شان یک بریدگی مشاهده می‌شود. این شرکت در نهایت با طراحی قبلی خود خداحافظی کرد و همه آیفون‌های امسالش را با ظاهر آیفون X به نمایش گذاشت. در ادامه نگاهی داریم به ابعاد این تلفن‌ها و مقایسه‌شان می‌کنیم با آیفون‌های سال گذشته و دیگر پرچمداران اندرویدی.

آیفون XS – کوچکترین

با نمایشگر ۵.۸ اینچی، آیفون XS کوچک‌ترین موبایل امسال اپل است و تقریبا تفاوت ابعاد خاصی با آیفون X سال گذشته هم ندارد. در تصاویر پایین مقایسه ابعاد این گوشی با دیگر پرچمداران اندرویدی را می‌بینید.

آیفون XR – حد وسط

از لحاظ اندازه، آیفون XR با نمایشگر ۶.۱ اینچی در رتبه دوم قرار دارد. با این تفاوت که به جای پنل OLED، اپل برای این موبایل یک نمایشگر LCD با اندکی حاشیه نمایشگر را برگزیده. در قسمت پشتی نیز به جای دو دوربین، فقط یک دوربین کاشته شده و همه این‌ها باعث شده بهای این موبایل هم پایین‌تر از دو مدل پیشرفته دیگر باشد.

آیفون XS Max – بزرگ‌ترین

اما می‌رسیم به بزرگ‌ترین آیفون امسال که به درستی XS Max نامگذاری شده و نمایشگری ۶.۵ اینچی دارد. ابعاد آن تقریبا تفاوتی با سری پلاس آیفون‌های سال‌های گذشته ندارد اما به خاطر نداشتن حاشیه نمایشگر، شاهد نمایشگر بزرگ‌تری برای آن هستیم.

The post مقایسه ابعاد آیفون های ۲۰۱۸ با پرچمداران اندرویدی appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط