اپل فروش آیفون X، آیفون SE و ۶s را متوقف کرد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

آیفون X که کمتر از یکسال پیش روانه‌ی بازار شد، روز گذشته همزمان با معرفی آیفون‌های جدید، اپل این گوشی را از بخش فروش سایت خود حذف کرد. باتوجه به اینکه قیمت آیفون XS از ۹۹۹ دلار آغاز می‌شود و در ضمن باید به عرضه آیفون XR هم اشاره کنیم که با قیمت پایه ۷۴۹ دلاری روانه‌ی بازار می‌شود، مطمئنا دیگر کمتر کسی به دنبال خرید آیفون X خواهد رفت. آیفون SE و ۶ اس هم از سایت اپل حذف شدند که این نشان می‌دهد فروش آخرین آیفون‌های مجهز به جک هدفون هم متوقف شده است.

آیفون X درآمد هنگفتی را برای اپل به ارمغان آورده است.

با وجود شایعاتی که در مورد فروش پایین آیفون X مطرح شده بود، آمارها نشان می‌دهند که این گوشی درآمد هنگفتی را برای اپل به ارمغان آورده است. تیم کوک، مدیرعامل اپل، در ماه فوریه گفت: «آیفون X فراتر از انتظارات ما عمل کرده و از زمان عرضه در ماه نوامبر همواره پرفروش‌ترین گوشی ما بوده است.» با وجود این فروش موفق، بعد از معرفی آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR، توقف فروش این گوشی یک اقدام منطقی محسوب می‌شود.

در هر صورت باید بگوییم که با عرضه این آیفون‌های جدید، دیگر دلیل موجهی برای خرید آیفون X وجود ندارد. این گوشی که از بریدگی نمایشگر بهره می‌برد، این مشخصه را به یک مد همه‌گیر تبدیل کرد؛ بریدگی‌ای که در آن سیستم فیس آی‌دی تعبیه شده بود. این گوشی همچنین از فرمان‌های حرکتی جذاب و شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کرد. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که این گوشی، هوای تازه‌ای را برای آیفون‌ها به ارمغان آورد.

منبع: The Verge

The post اپل فروش آیفون X، آیفون SE و ۶s را متوقف کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط