عمر اپل واچ ادیشن به پایان رسید

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

از طلا تا سرامیک و تا هیچی! رویای اپل برای فروش ساعت‌هایی در بدنه لوکس و با قیمتی لوکس‌تر دیگر به پایان رسیده و سری ادیشن از ساعت‌های Apple Watch دیگر وجود خارجی نخواهند داشت. با معرفی اپل واچ سری ۴، اپل تنها دو مدل استیل و آلومینیومی از این ساعت را معرفی کرد و دیگر حرفی از نسخه لوکس و خاص تحت برند ادیشن به میان نیاورد. سال گذشته آخرین سالی بود که شاهد اپل واچ ادیشن بودیم که درواقع همان اپل واچ سری ۳ در بدنه‌ای سرامیکی بود که با قیمتی گران‌تر از دیگر مدل‌ها عرضه می‌شد. حالا دیگر اما خبری از سرامیک نیست.

البته اگر بخواهید هنوز هم می‌توانید اپل واچ گران قیمتی را بخرید! برای این کار کافی است به سراغ مدل‌هایی که با همکاری شرکت هرمس عرضه می‌شوند بروید و تا ۱۵۰۰ دلار برای اپل واچ سری ۴ هزینه کنید.

وقتی اولین بار Apple Watch معرفی شد، این ساعت یک نسخه لوکس داشته که بدنه آن از جنس طلای ۱۸ عیار بود. اپل حتی تعدادی از این مدل‌های خاص را به سلبریتی‌ها و خواننده‌های مشهور داده بود تا برای این گجت تبلیغ کنند. این ساعت‌های طلایی، قیمت پایه ۱۰ هزار دلاری داشتند و گران‌ترین مدل آن ۱۷ هزار دلار قیمت داشت.

اپل واچ ادیشن

نسخه ادیشن نسل اول اپل واچ با بدنه ساخته شده از طلا

چنین قیمت‌هایی در دنیای ساعت‌ها عجیب نیست اما پرداخت آن برای Apple Watch عاقلانه نیست. البته نویسنده ورج اصرار دارد بگوید پرداخت چنین مبلغی برای گجتی که سال بعدی قدیمی می‌شود، نه تنها عاقلانه نیست بلکه احمقانه نیز هست. پرداخت این مبالغ شاید برای یک ساعت کلاسیک که تا سالها برای شما خواهد ماند، سیستم عاملی ندارد که کند شود و همیشه همان حس لوکس روز اول را خواهد داشت، منطقی‌تر به نظر برسد اما اپل واچ؟ خیر.

با عرضه اپل واچ سری ۲، اپل تلاش کرد با جایگزینی طلا با سرامیک، باز هم بتواند افرادی را به سمت اپل واچ ادیشن جلب کند اما با معرفی Apple Watch Series 4 باید بگوییم دیگر اپل هم شکست را پذیرفته و بیخیال عرضه ساعتی لوکس شده است.

منبع: TheVerge

The post عمر اپل واچ ادیشن به پایان رسید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط