اسپاتیفای محدودیت دانلودهای آفلاین را به ۱۰ هزار آهنگ افزایش داد

امتیاز دهید post

اسپاتیفای به زودی یکی از آزاردهنده‌ترین محدودیت‌هایش را از سر راه کاربران بر می‌دارد. این اپلیکیشن استریم موسیقی محدودیت دانلود آفلاین که قبلا ۳۳۳۳ آهنگ برای هر دیوایس بود را حالا به ۱۰ هزار آهنگ افزایش داده است.

به گزارش رولینگ استون، حالا به غیر افزایش محدودیت به ۱۰ هزار آهنگ می‌توانید آن‌ها را روی پنج دیوایس مختلف دانلود کنید، نه مثل گذشته نهایتا روی سه دیوایس. با این حساب می‌توان گفت که با تغییرات جدید، هر کاربر می‌تواند در مجموع ۵۰ هزار آهنگ را در آرشیو اسپاتیفای خود ذخیره کند.

اسپاتیفای در مجموع اجازه دانلود ۵۰ هزار آهنگ را به کاربران می‌دهد

البته همچنان محدودیتی هست که دست نخورده باقی مانده. کتابخانه شخصی اسپاتیفای هنوز هم محدودیت ذخیره ۱۰ هزار آهنگ را بر روی خود دارد. این یعنی اگر به چنین محدودیتی برسید، ناچارید برای ذخیره آهنگ‌های بعدی آلبوم‌هایی که کمتر گوش داده‌اید را از روی آرشیوتان پاک کنید که ابدا موضوع جالبی نیست.

با رویه جدید، اسپاتیفای اجازه دانلود ۵۰ هزار آهنگ را به کاربران می‌دهد اما نمی‌توان همه آن‌ها را روی کتابخانه شخصی با محدودیت ۱۰ هزار آهنگ ذخیره کرد که مشکل غیر منطقی و عجیبی به نظر می‌رسد. بنابراین امیدواریم که تیم توسعه‌دهنده این اپلیکیشن استریمینگ هر چه سریع‌تر چاره‌ای برای برطرف کردن این محدودیت بیندیشد.

اسپاتیفای این روزها برای رقابت بهتر با اپل موزیک (که با سرعت عجیبی در حال محبوب شدن است) و حفظ جایگاهش به عنوان بزرگترین سرویس استریم موسیقی دنیا، تغییرات زیادی در پلتفرم خود ایجاد می‌کند. یکی از مهم‌ترین این تغییرات، ارائه امکانات بیشتر به کاربران سرویس رایگان بوده که از شواهد و قرائن پیداست با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

The post اسپاتیفای محدودیت دانلودهای آفلاین را به ۱۰ هزار آهنگ افزایش داد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط