یک سال پس از معرفی، همچنان خبری از شارژر بی سیم AirPower اپل نیست

امتیاز دهید post

رویداد بزرگ اپل برای معرفی آیفون های جدید شب گذشته برگزار شد که در کنار گوشی ها، از ساعت هوشمند «اپل واچ 4» نیز رونمایی شد. اما غایب اصلی مراسم دیشب، شارژر بی سیم AirPower بود که سال گذشته توسط اپل معرفی شد.

کمپانی اپل که شارژر مورد بحث را طی مراسم رونمایی از آیفون X و اپل واچ 3 معرفی کرده بود، تاریخ عرضه آن را سال 2018 اعلام کرد اما حالا یک سال پس از مراسم مذکور، همچنان خبری از AirPower نیست و در رویدادهای مختلف اپل هیچ اشاره ای به این شارژر نشده است.

البته هنوز چند ماه تا پایان سال 2018 میلادی باقی مانده و شرکت ساکن کوپرتینو فرصت دارد در این مدت به وعده های خود عمل کند. خصوصاً اینکه بر اساس شایعات موجود، اپل در پاییز پیش رو یک رویداد معرفی آیپد برگزار خواهد کرد که فرصت مناسبی برای رونمایی از شارژر وایرلس AirPower خواهد بود.

تمام آثار شارژر بی سیم AirPower از وبسایت اپل پاک شده است

با این حال موضوع دیگری که احتمال عرضه شارژر مورد اشاره را در سال جاری کاهش می دهد، پاک شدن تمام آثار آن از وبسایت اپل است به طوری که تنها در دو جا شامل فهرست نام های تجاری اپل و صفحه ایرپاد (تصویر بالا) با عبارت «در حال حاضر ناموجود» قابل رؤیت بوده و هرگونه اشاره به AirPower از سایر بخش های وبسایت حذف شده است.

عدم انتشار اخبار جدید از سوی اپل احتمالاً ناشی از مشکلاتی در توسعه محصول جدید بوده که به سازگاری نرم افزاری با تکنولوژی شارژ بی سیم Qi و یا فناوری مخصوص اپل برای شارژ همزمان چند دستگاه باز می گردد.

گفتنی است با وجود شارژرهای بی سیم با کیفیت در بازار و خصوصاً محصولاتی که با در نظر گرفتن آیفون های اپل طراحی شده اند، کمپانی ساکن کوپرتینو همین حالا هم نسبت به عرضه شارژر بی سیم خود زمان زیادی را از دست داده و با در نظر گرفتن شرایط کنونی، مسلماً هنگام عرضه AirPower با رقبای قدرتمندی در بازار رو به رو خواهد شد.

تاریخ عرضه و قیمت آیفون های جدید اپل مشخص شد

The post یک سال پس از معرفی، همچنان خبری از شارژر بی سیم AirPower اپل نیست appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط