دمو رایگان Forza Horizon 4 را همین حالا دانلود کنید

امتیاز دهید post

تاکنون ویدیوها، تریلرها و اطلاعات زیادی از Forza Horizon 4 در فضای مجازی شدند که می‌توانند در تصمیم گیری مخاطبان برای خرید یا عدم خرید آن موثر باشند. با وجود این، اگر هنوز نتوانستید به تصمیمی قطعی در این باره برسید، خبر خوشی برای شما داریم. با توجه به فروشگاه مایکروسافت، نسخه آزمایشی Forza Horizon 4 هم اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.

متاسفانه صفحه نسخه آزمایشی Forza Horizon 4 در فروشگاه مایکروسافت، اطلاعات چندانی را از محتویات بازی از جمله تعداد خودروها در اختیار ما قرار نمی‌دهد و تنها مشخص شده است که 27.83 گیگابایت فضا برای نصب آن مورد نیاز است. قبل از اقدام به دانلود نسخه آزمایشی، توصیه می‌کنیم حتما نگاهی به مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی این بازی بیندازید. با توجه به اطلاعات منتشر شده، سازندگان بازی دارندگان سیستم‌های قدیمی را فراموش نکرده‌اند و اگر به وضوح تصویر 720P و نرخ فریم 30 راضی باشید، حتی با داشتن سیستم ضعیف احتمالا قادر به تجربه بازی خواهید بود.

این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی Forza Horizon 4 قرار است در زمینه‌ی فروش عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی برند ایکس باکس، در مصاحبه‌ی اخیر خود با گیمز اینداستری اعلام کرد تعداد نسخه‌های پیش خرید شده این بازی فراتر از انتظارات مایکروسافت بوده است. طبق گفته‌های گرینبرگ، پیش خرید این بازی حتی از Forza Horizon 3 نیز بیشتر بوده است:

عملکرد Forza Horizon 4 تاکنون در زمینه‌ی پیش فروش نه تنها فراتر از انتظارات ما، بلکه بیشتر از Forza Horizon 3 نیز بوده است. علاوه بر این، شاخصه‌های اولیه نیز بسیار خوب هستند. بنا بر این، می‌توان انتظار داشت Forza Horizon 4 در کنار داشتن بزرگترین انتشار در سری فروتزا، عنوان پرفروش‌ترین نسخه‌ی این سری را نیز از آن خود کند.

شایان به ذکر است که بازی Forza Horizon 4 در تاریخ 10 مهر برای 2 پلتفرم ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی پس از عرضه به عناوین قابل بازی در سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود.

The post دمو رایگان Forza Horizon 4 را همین حالا دانلود کنید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط