آنر اولین موبایل 5G خود را سال آینده عرضه می‌کند

امتیاز دهید post

همه شرکت‌ها در حال آماده شدن برای شبکه 5G در سال آینده هستند و تقریبا هر برند بزرگی در حال آماده‌سازی موبایل‌هایی است تا در چین، ایالات متحده و دیگر کشورهای آماده برای شبکه 5G که صنایعی نظیر هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء را به پیش می‌راند عرضه کند.

و قرار نیست آنر هم از این هیاهو عقب بماند. در جریان جلسه با سهامداران شرکت که در هنگ کنگ برگزار شد، جورج ژاو مدیر برند آنر گفت این شرکت می‌خواهد سال آینده اولین موبایل مجهز به فناوری 5G خود را عرضه کند.

به عنوان شخصی که در کسب و کار فناوری‌های مخابراتی سال‌ها فعال بوده و پرش از 3G به 4G را دیده، او معتقد است ماجرا در سه مرحله مشارکتی پیش می‌رود. اولی از سوی مبتکران پتنت‌ها مثل هواوی و دومی از سوی توسعه دهندگان شبکه مثل اپل، سامسونگ و کوالکام خواهد بود. مرحله سوم نیز مشارکت توسعه‌دهندگان تلفن‌های هوشمند را می‌طلبد که بر اساس 5G محصولات خود را توسعه دهند.

جای تعجب نیست موبایل بعدی آنر که مجهز به پردازنده کایرین ۹۸۰ است از فناوری 5G نیز پشتیبانی کند چون مودم Balong 5000 را درون خود جای خواهد داد. با این حال معلوم نیست آنر مجیک ۲ نیز چنین قابلیت پیدا خواهد کرد یا نه چون این موبایل اواخر سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.

سوار بر موج 5G، شرکت آنر امید دارد که تا سال ۲۰۲۰ جزو ۵ برند تولیدکننده تلفن همراه و تا سال ۲۰۲۲ جزو سه برند برتر باشد. اگرچه این ادعا بسیار جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد اما با در نظر گیری رشد خارق‌العاده فروش این شرکت، بعید هم نیست.

The post آنر اولین موبایل 5G خود را سال آینده عرضه می‌کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط