رایان رینولدز از ساخت ددپول Deadpool 3 خبر داد

امتیاز دهید post

بالاخره بعد از مدت‌ها رایان رینولدز به شایعات جواب داده و خبر بازگشت «ددپول ۳» Deadpool 3 را توسط استودیوهای مارول تائید کرده است.
رینولدز در مصاحبه‌ای گفته است:

ما در حال حاضر با کل تیم در حال کار کردن بر روی این فیلم هستیم. این بار با مارول کار می‌کنیم که تغییری ناگهانی به یک کمپانی بزرگ‌تر است و همه‌چیز به نظر دیوانه‌وار می‌رسد.

ددپول از معدود شخصیت‌هایی بود که با اینکه توسط استودیی به غیر از دیزنی خلق شده بود، اما در ماه مارچ که دیزنی فاکس را با قیمت ۷۱.۳ میلیارد دلار خرید، جزو متعلقات رئیس استودیو مارول کوین فایگی و تیمش درآمد.
اما واتز رئیس سابق فاکس فیلم که نقش مهمی در دو فیلم اول ددپول داشت، در قسمت سوم نقشی نخواهد داشت. البته او همکاری‌اش با رینولدز را در سال ۲۰۲۰ ادامه داده و فیلم اکشن کمدی «مرد آزاد» را تحت نظارت خود خواهد داشت.
«ددپول» و «ددپول ۲» در مجموع در سرتاسر دنیا فروش بی‌نظیر ی معادل با ۱.۵ میلیارد دلار داشتند. بودجه‌‌ی این دو فیلم، جدا از هزینه‌های تبلیغات، به ترتیب ۵۸ و ۱۱۰ میلیون دلار بود.
رینولدز سال گذشته سر خودش را با پروژه‌های تبلیغاتی پر سر و صدا شلوغ کرده و درآمد خوبی هم کسب کرد. نت‌فلیکس برای نقش‌اش در اکشن سرقتی-هنری Red Notice به همراه دواین جانسون و گل گدوت به او ۲۵ میلیون دلار دستمزد داد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی مت دانلی در سایت www.variety.com است.

نوشته رایان رینولدز از ساخت ددپول Deadpool 3 خبر داد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط