مارول در کامیک-کان سن‌ دیگو امسال از ۱۰ فیلم جدید خود خبر داد

امتیاز دهید post

با این که شایعاتی در این مورد شنیده می‌شد اما هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد پنل مارول در کامیک‌-کان بین‌المللی سن دیگو ۲۰۱۹ همه را شگفت‌زده کرد. مارول در این پنل تعداد زیادی از فیلم‌های جدیدش را معرفی کرد. مرحله‌ی چهارم مارول بهتر از آن چیزی که تصورش را می‌کردید، خواهد بود.

همچنین بخوانید:
جورج آر.آر مارتین پایان کتاب‌هایش را عوض نخواهد کرد

لیست فیلم‌های تازه اعلام شده‌، به این ترتیب‌‌اند: «اترنالز» Eternals، «عنکبوت سیاه» Black Widow، «شنگ‌چی: و افسانه‌ی ده حلقه»، Doctor Strange in the Multiverse of Madness، «پلنگ سیاه ۲» Black Panther 2 ، «نگهبانان کهکشان۳» Guardians of the Galaxy 3، «ثور: عشق و تندر» Thor: Love and Thunder، «کاپیتان مارول ۲»، «بلید» Blade و «چهار شگفت‌انگیز» Fantastic Four. واقعا بی‌نظیر است.

فیلم‌هایی که در کامیک‌-کان سن‌ دیگو امسال معرفی شدند، جزو مرحله‌ی چهارم مارول هستند و اولین آن‌ها در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. تا به امروز دیرترین تاریخ اعلام شده‌ برای این فیلم‌ها سال ۲۰۲۱ است. این در حالی است که هنوز تاریخی برای پخش تعدادی از این فیلم‌ها تعیین نشده است.
با توجه به اینکه به جز «عنکبوت سیاه» هیچ کدام از این فیلم‌ها به مرحله‌ی فیلم‌برداری نرسیده‌اند، تصاویری زیادی از آن‌ها پخش نشد. در عوض برخی از لوگوهای فیلم‌ها نشان داده شده و تعدادی از بازیگران آن‌ها اعلام شدند، اما چیزی مانند آنونس این فیلم‌ها، پخش نشد (البته کسانی که در سالن H قرار داشتند توانستند آنونس کوتاهی از «عنکبوت سیاه» را ببینند.)
عادت همیشگی مارول برای پخش قطره‌ای اطلاعات اشتهای همه‌ی ما را تا چند سال آینده سیر خواهد کرد. به خصوص با وجود فیلم‌های متنوع و بلندپروازانه‌ای که در کامیک‌کان امسال از کوین فایگی شنیده شد.

شنگ‌چی: و افسانه‌ی ده حلقه

«اترنالز» که به کارگردانی کلوئی ژائو جلوی دوربین خواهد رفت، اولین فیلمی بود که اعلام شد و تاریخ پخش ۶ نوامبر سال ۲۰۲۰ را از آن خود کرد. از بازیگران این فیلم می‌توان به آنجلینا جولی، ریچارد مدن،‌ کمیل نانجیانی،‌ لارن ریدلوف، برایان تری هنری، سلما هایک، لیا مک‌هیو و دان لی اشاره کرد.
بعد از آن نوبت به «شنگ‌چی: و افسانه‌ی ده حلقه» (۱۲ فوریه سال ۲۰۲۱) رسید. همراه با تاریخ پخش این فیلم، اعلام شد که ماندارین در این فیلم حضور خواهد داشت.
دستین دنیل کرتون (که با بری لارسون «کاپیتان مارول» در «قلعه‌ی شیشه‌ای» همکاری داشت) برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است. تونی لیانگ در نقش شخصیت منفی داستان، ماندارین، و آکوافینا نیز در یک نقش فرعی بازی خواهند کرد. سیمو لیو نیز در نقش قهرمان اصلی جلوی دوربین می‌رود.

ناتالی پورتمن مارول

فیلم جدید «دکتر استرنج» نیز فیلم بعدی بود که اعلام شد، فیلمی که دیگر به طور رسمی نام آن Doctor Strange in the Multiverse of Madness خواهد بود. این فیلم هفتم می سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود و در آن الیزابت اولسون نیز بازی خواهد کرد. «ثور ۴» که نام «ثور: عشق و تندر» برای آن انتخاب شده است، پنجم نوامبر ۲۰۲۱ اکران شده و در آن ناتالی پورتمن در نقش الهه‌ی تندر به ایفای نقش خواهد پرداخت.
آخرین فیلم از فیلم‌های اصلی اعلام‌شده، «عنکبوت سیاه» بود که اول می ۲۰۲۰ بر روی پرده خواهد رفت. در این فیلم اسکارلت جوهانسون در نقش جاسوس قدرتمند داستان دوباره جولی دوربین خواهد رفت. علاوه بر او فلورنس پیو نیز در نقش یلنا که تقریبا خواهر ناتاشا رومانوف به حساب می‌آید، به این فیلم اضافه خواهد شد. بازیگر «چیزهای عجیب»، دیوید هاربر و ریچل وایس «سوگلی» را هم در این فیلم خواهیم دید.

بلک ویدو عنکبوت سیاه مارول

فایگی پنل را با یک سری خبر شوکه‌کننده به پایان رساند: رئیس استودیوهای مارول از ساخت «چهار شگفت‌انگیز» و «بلید» (با بازی ماهرشالا علی در نقش بلید) در کنار «نگهبانان کهکشان ۳»، «پلنگ سیاه ۲» و «کاپیتان مارول ۲» خبر داد. او هم چنین از جهش‌یافتگان اسم برد اما چیز بیشتری در این مورد نگفت. با اینکه جزییات بیشتری تایید نشده است، اما وقتی کوین فایگی بگوید یک فیلم مارول در راه است، می‌توان روی آن حساب کرد.
در دنیای تلویزیون هم سرویس پخش دیزنی+ دست پر بازگشته است: بهار ۲۰۲۱ «لوکی» را خواهیم دید. WandaVision که داستان آن بعد از «پایان بازی» روایت شده و در آن یک مونیکا رامبوی بزرگسال از «کاپیتان مارول» را خواهیم دید نیز بهار ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. سریال انیمیشنی What If با صداگذاری جفری رایت در نقش The Watcher تابستان ۲۰۲۱ پخش می‌شود. سریال تلویزیونی «شاهین چشم» که مدت‌هاست همه جا صحبت از آن است، برای پاییز ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی بردلی راسل و جک شفرد در سایت www.gamesradar.com است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته مارول در کامیک-کان سن‌ دیگو امسال از ۱۰ فیلم جدید خود خبر داد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط