شروع ساخت A Quiet Place 2، به کارگردانی جان کرازینسکی

امتیاز دهید post

همگی ساکت باشید! خبر مهمی داریم.

فیلم‌برداری دنباله فیلم ترسناک موفق سال گذشته، «یک مکان ساکت» به تازگی شروع شده است. جان کرازینسکی این خبر را با به اشتراک گذاشتن عکسی در توییتر، اعلام کرد. کرازینسکی نویسنده، کارگردان و بازیگر فیلم اول بود، که داستان آن در مورد دنیای آخرالزمانی است که در آن موجوداتی سریع با دنبال کردن صداها، انسان‌ها را شکار می‌کردند. کرازینسکی نویسندگی و کارگردانی فیلم دوم را نیز بر‌عهده خواهد داشت.
در ماه مارس امسال، سایت هالیوود ریپورتر اعلام کرد که کیلین مورفی، بازیگر فیلم «۲۸ روز بعد» و مجموعه تلویزیونی «پیکی بلایندرز» قرار است برای بازی در فیلم دوم این مجموعه، به بازیگران فیلم اول آن، از جمله امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ بپیوندد. با این وجود، در ماه جون سایت The Wrap اعلام کرد که بازیگر مجموعه تلویزیونی «آتلانتا» و فیلم Child’s Play، برایان تیری هنری، نیز یکی از گزینه‌ها برای بازی در این فیلم است.

بلانت اوایل امسال در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly گفت:

“به نظرم دیدن این‌که زندگی این افراد قبل از تمام این اتفاقات چطور بوده است، جالب خواهد بود. اما مطمئن نیستم چون الان موضوع مهم‌تر و جالب‌تر این‌ است که پس از این اتفاقات چه پیش خواهد آمد. بیننده‌ها به این خانواده علاقه‌مند شده‌اند. و این کاملا مشخص است. مسلما جان هم از این حقیقت خبر دارد و همین‌ الان مشغول کار کردن بر روی ایده فیلم دوم است.”

«یک مکان ساکت» موفق شد به فروشی بیش از ۱۸۸ میلیون دلار در آمریکا و ۳۴۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان دست یابد.
«یک مکان ساکت ۲» در روز بیستم ماه مارس ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.
این مطلب از نوشته کلارک کولیس در سایت Entertainment Weekly گرفته شده است.

نوشته شروع ساخت A Quiet Place 2، به کارگردانی جان کرازینسکی اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط