اما استون در جدیدترین ساخته دیمن شزل، Babylon

امتیاز دهید post

دیمن شزل، کارگردان فیلم «لا لا لند»، با فیلم جدید خود به نام Babylon به هالیوود بازمی‌گردد. شنیده‌ها حاکی از این است که اما استون در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد.
به نقل از منابع نزدیک به این کارگردان، شزل در هفته‌های اخیر با کمپانی‌های ساخت فیلم متعددی ملاقات کرده است و کمپانی پارامونت و لاین‌گیت در رقابت برای گرفتن این پروژه هستند. شزل در فیلم قبلی خود، «لا لا لند»، با کمپانی لاین‌گیت همکاری داشت، اما به گفته منابع، با توجه به بودجه مورد نیاز برای این فیلم شانس کمپانی پارامونت برای خریدن این پروژه بیشتر است. داستان Babylon در دهه ۲۰ در هالیوود اتفاق می‌افتد و شزل به دنبال بازیگران درجه یکی برای بزرگترین اثرش تا امروز، است.
هنوز اطلاع دقیقی از جزییات فیلم‌نامه اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که داستان فیلم در دوره گذر سینما از فیلم‌های صامت به فیلم‌های ناطق اتفاق می‌افتد و مانند ساخته جدید کوئنتین تارانتینو، «روزی روزگاری در هالیوود»، شخصیت‌های آن شامل شخصیت‌های واقعی و ساختگی هستند.

هنوز بودجه نهایی این فیلم مشخص نشده است، اما شزل تصمیم دارد از بازیگران درجه یکی برای بازی در فیلمش دعوت کند. اولیویا همیلتون، مت پلوف، توبی مگیر و مارک پلت تهیه‌کنندگی این فیلم را به عهده خواهند داشت.
با این‌که شزل در حال حاضر در حال کار بر روی برنامه تلویزیونی The Eddy برای شبکه نت‌فلیکس است، اما این کارگردان برنده جایزه اسکار، این پروژه جدید خود را ماه گذشته معرفی کرد. او به زودی یک مجموعه تلویزیونی برای کمپانی اپل خواهد ساخت.
استون در سال گذشته برای بازی فوق‌العاده خود در «سوگلی»، ساخته یورگوس لانتیموس، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد. او در حال حاضر در حال بازی در اولین‌ مجموعه تلویزیونی خود، به نام «مجنون»Maniac است. به علاوه او به تازگی بازی در فیلم «زامبی‌لند»، که در اواخر امسال اکران خواهد شد، را به اتمام رسانده است.
این مطلب از نوشته جاستین کرول در سایت ورایتی گرفته شده است.

نوشته اما استون در جدیدترین ساخته دیمن شزل، Babylon اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط