Once Upon a Time in Hollywood موفق در عرصه تبلیغات تلویزیونی

امتیاز دهید post

در جدول هزینه تبلیغات تلویزیونی فیلم‌های جدید در این هفته، کمپانی کلمبیا پیکچرز با فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» در صدر قرار دارد.
مجموع تبلیغات این فیلم در رسانه‌های مختلف، ۹۹۷ تبلیغ در آمریکا در ۳۴ شبکه‌ تلویزیونی، بالغ بر ۵.۷۱ میلیون دلار تخمین زده شده است. کمپانی کلمبیا پیکچرز این فیلم درام را در شبکه‌های CBS ،NBC و ESPN، در میان برنامه‌های پرمخاطبی مثل «شوی آخر شب با استیفن کولبرت»، برنامه SportsCenter و «آمریکاز گات تلنت» پخش کرد.
در جایگاه دوم این جدول، «سریع و خشن معرفی می‌کند: هابز و شاو» با ۱۰۴۵ تبلیغ در آمریکا در ۴۰ شبکه تلویزیونی، به ارزش ۴.۸۱ میلیون دلار، قرار دارد.

هزینه تبلیغات تلویزیونی ساخته جدید کمپانی دیزنی، «شیرشاه»، در حدود ۴.۶۳ میلیون دلار، «دورا و شهر طلای گم شده» ساخته کمپانی پارامونت پیکچرز برابر با ۴.۴۹ میلیون دلار و The Art of Racing in the Rain ساخته کمپانی فاکس قرن بیستم برابر با ۳.۹۹ میلیون دلار تخمین زده شده است.
با توجه به آمار سایت iSpot، «روزی روزگاری در هالیوود» بیشترین میزان جذب مخاطب را داشته است و تبلیغات تلویزیونی آن ‍۱۹ درصد بیشتر از فیلم‌های دیگر دیده شده است. (مخاطب کانال تلویزیون را عوض نکرده و یا تلویزیون را خاموش نکرده است).
این مطلب از سایت iSpot گرفته شده است.

نوشته Once Upon a Time in Hollywood موفق در عرصه تبلیغات تلویزیونی اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط