جرج میلر خبر از ساخت دنباله Mad Max داد

امتیاز دهید post

تقریبا پنج سال از تماشای صحراهای استرالیا و دنبالهٔ هیجان‌انگیز و لذت‌بخش «مکس دیوانه: جاده خشم» می‌گذرد. حالا پس از اختلاف مالی طولانی که میان جرج میلر نویسنده و کارگردان و کمپانی وارنر برادرز شکل گرفت، بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و بحث، دنبالهٔ این فیلم را خواهیم دید.
پیش از اکران «مکس دیوانه»، میلر و برندن مک‌کارتی همکار نویسندهٔ او اعلام کردند که داستان را طوری روی شخصیت اصلی عنوان فیلم شکل داده‌اند که برای دو فیلم دیگر می‌تواند ادامه پیدا کند. هم‌چنین یک اسپین‌آف با تمرکز روی کاپیتان جنگی یک‌دستی با بازی شارلیز ترون نیز تولید خواهد شد.

با وجود اینکه میلر قصد ساخت اسپین‌آف «فیوروسا» را بلافاصله پس از اکران فیلم آخر داشت، با وارنر برادرز دچار اختلاف مالی بر سر سود اضافی «جاده خشم» شد. همین موضوع، تولید دنبالهٔ فیلم را به تأخیر انداخت. میلر در مصاحبه‌ای که با ایندی‌وایر داشته، دربارهٔ روند ساخت دنبالهٔ جدید خبر داده است.
«مکس دیوانه: جاده خشم» که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، داستان مکس روکاتانسکی با بازی تام هاردی است. در دنیایی از آتش و خون، دو انسان عصیانگر وجود دارند که خواستار برگرداندن وضعیت‌ اولیهٔ خودشان هستند.
این مقاله برگرفته از نوشتهٔ گرانت هرمانس در سایت comingsoon.net است.

نوشته جرج میلر خبر از ساخت دنباله Mad Max داد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط