تصاویر جدیدی از The Irishman اثر مارتین اسکورسیزی منتشر شد

امتیاز دهید post

هنوز زمان دقیق اکران «مرد ایرلندی» جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی در سینماها و نت‌فلیکس مشخص نیست، اما این فیلم درام جنایی به زودی در پنجاه‌ و هفتمین جشنواره فیلم نیویورک به نمایش گذاشته خواهد شد.
این فیلم که با اقتباس از کتاب «شنیده‌ام که خانه‌ها را رنگ می‌کنی» به نویسندگی چارلز برنت ساخته شده، داستان فرانک شیران تبهکار (رابرت دنیرو) را روایت می‌کند که در بستر مرگ ادعا می‌کند که قتل حل‌نشدهٔ جیمی هوفا رهبر اتحادیه American Teamster را مرتکب شده است. اما فیلمی به کارگردانی اسکورسیزی حتما ماجراهای بیشتری در خود دارد.

استیون زایلیان نوشتن فیلم‌نامه را برعهده داشت. در این فیلم چهره‌های بااستعدادی مثل جو پشی، آل پاچینو، هاروی کایتل، جک هیوستون، جسی پلمونس و آنا پاکوین بازی می‌کنند.
اسکورسیزی گفت انتخاب «مرد ایرلندی» به عنوان فیلم شب افتتاحیه در جشنواره فیلم نیویورک باعث افتخار اوست. به گفتهٔ او، این جشنواره به‌منظور جلب آگاهی نسبت به سینمای سراسر دنیا بسیار مهم و ضروری است.
پیش از این نت‌فلکیس اعلام کرد که «مرد ایرلندی» از پاییز امسال در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
این مقاله برگرفته از نوشته جیمز وایت در سایت https://www.empireonline.com/movies/news/new-images-from-martin-scorsese-the-irishman/ است.

نوشته تصاویر جدیدی از The Irishman اثر مارتین اسکورسیزی منتشر شد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط