آنونس Tenet فیلم بعدی کریستوفر نولان به صورت محرمانه پیش از Hobbs & Shaw نمایش داده شد

امتیاز دهید post

آنونس ۴۰-ثانیه‌ای «تنت» پیش از نمایش فیلم «هابز و شاو» در سینما به نمایش در آمد. این آنونس هنوز در اینترنت منتشر نشده و تاریخ انتشار آن نیز مشخص نیست.
طبق گزارش‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دیده شده، در این آنونس تنها جان دیوید واشنگتن به همراه عبارت «حالا زمان ظهور یک پیش‌کسوت جدید است» دیده شده است.
زمانی که بحث دربارهٔ نمایش مخفیانه در سینما باشد، دیدن نام کریستوفر نولان که یکی از طرفداران تجربهٔ سینمایی است، زیاد جای تعجبی ندارد. او از دنبال کردن راه بسیاری از فیلم‌سازهای سرشناس و نمایش فیلم‌هایش در نت‌فلیکس خودداری کرده است.

در حال حاضر اطلاعات کمی دربارهٔ «تنت» به جز اینکه فیلمی اکشن حماسی که از دنیای بین‌المللی جاسوسی شکل گرفته، در دسترس است. در کنار واشنگتن، الیزابت دبیکی، رابرت پتینسون، آرون تایلر-جانسون، کنت برانا، کلیمانس پوزی، دیمپل کاپادیا و مایکل کین در این فیلم بازی کرده‌اند.
نویسندگی‌ فیلم‌نامه نیز بر عهدهٔ خود نولان بوده است. وارنر برادرز تاریخ اکران «تنت» را برای ۱۷ جولای ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی کرده است.
این مقاله برگرفته از نوشتهٔ آلکس استدمن در سایت variety.com است.

نوشته آنونس Tenet فیلم بعدی کریستوفر نولان به صورت محرمانه پیش از Hobbs & Shaw نمایش داده شد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط