بازسازی فیلم‌هایی Home Alone و Night At The Museum برای دیزنی+

امتیاز دهید post

می‌دانیم که دیزنی برای تبدیل کردن انیمیشن‌های قدیمی‌اش به‌ صورت لایواکشن یا فیلم‌هایی با گرافیک کامپیوتری بالا برنامه مفصلی دارد. شنیدن این خبر که دیزنی به دنبال نگاه تازه‌ای روی فیلم‌های کلاسیک فاکس قرن بیستم برای سرویس دیزنی+ است، جای تعجب ندارد. تاکنون فیلم‌هایی مثل «تنها در خانه»، «شب در موزه» و «دوجینش ارزان‌تر است» در این لیست دیده می‌شوند.
باب ایگر مدیرعامل شرکت والت دیزنی در فراخوان تلفنی برای سهامداران این خبر را اعلام کرد. او از ایدهٔ تبدیل این فیلم‌ها به اضافهٔ حق اقتباس «دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه» برای پروژهٔ جدید سرویس آنلاین‌شان خبر داد.

هنوز مطمئن نیستیم که نسخه‌های جدید این فیلم‌ها به چه صورت خواهند بود، اما در انتظار مجموعه‌ای از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی می‌مانیم. دیزنی+ که بخشی از ادغام دیزنی/فاکس است، فیلم‌های اصلی فاکس را نیز منتشر خواهد کرد.
این کمپانی همچنین قصد دارد با تعطیل کردن پروژه‌های موجود و اعمال جهت‌گیری جدید، تغییرات چشمگیری در برنامه توسعه فیلم‌ فاکس پیاده کند. دنبالهٔ «آواتار» اثر جیمز کامرون تحت‌تأثیر این تغییرات نبوده است. هرچند هنوز خبر قطعی در این باره وجود ندارد، ایگر از وجود فیلم‌های بیشتر «سیاره میمون‌ها» خبر داده است.
این مقاله برگرفته از نوشتهٔ جیمز وایت در سایت empireonline.com است.

نوشته بازسازی فیلم‌هایی Home Alone و Night At The Museum برای دیزنی+ اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط