پاسخ سیمو لیو به اعتراض‌هایی در مورد صلاحیت بازی او در فیلم جدید مارول Shang-Chi

امتیاز دهید post

یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات امسال، خبر حضور سیمو لیو در نقش اصلی فیلم «شنگ‌-چی و افسانه‌ی ده حلقه» دنیای مارول بود. این فیلم مارول اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که ابرقهرمانی آسیایی در نقش اول آن حضور خواهد داشت. لیو بعد از درخشش در سریال کانادایی Kim’s Convenience حالا در آستانه‌ی شهرت بیشتر است. این در حالی است که به نظر خیلی‌ها ممکن است او انتخاب مناسبی برای این نقش نباشد. کانال پرطرفدار یوتیوب Asian Boss هشتم آگوست ویدیویی را منتشر کرد که در آن با توجه به ظاهر لیو، صلاحیت او برای بازی در این نقش را زیر سوال برده بود. در این ویدیو در خیابان از مردم چین پرسیده شده بود که آیا به نظر آن‌ها، لیو برای این نقش زیادی زشت نیست؟

لیو در جواب به این اعتراضات نوشته است:” خیلی از معلم‌هایم تصور می‌کردند من به جایی نمی‌رسم، تعداد زیادی از تهیه‌کننده‌ها، کارگردان‌ها، فیلم‌نامه‌نویس‌ها و بازیگران توانایی بازیگری مرا زیر سوال بردند. دلیلی که هنوز هم به کارم ادامه می‌دهم این است که بر روی یک چیز تمرکز کرده‌ام. من به توانایی‌های خودم ایمان دارم و نمی‌گذارم نظر بقیه تعریف‌کننده‌ی شخصیت من باشد.”
این فیلم ۱۲ فوریه سال ۲۰۲۱ بر روی پرده خواهد رفت.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی زک شارف در سایت www.indiewire.com است.

نوشته پاسخ سیمو لیو به اعتراض‌هایی در مورد صلاحیت بازی او در فیلم جدید مارول Shang-Chi اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط