باکس آفیس – Good Boys گوی رقابت میدان باکس آفیس را از همه دزدید

امتیاز دهید post

«پسران خوب»، فیلمی خنده‌دار در مورد بیست و چند ساله‌ها، از کمپانی یونیورسال توانست با فروش ۲۱ میلیون دلاری در ۳۲۰۴ سالن سینما پیروزی غافل‌گیر‌کننده‌ای برای این کمپانی و برای ژانر کمدی رقم بزند.
«پسران خوب» به تهیه‌کنندگی ست روگن و ایوان گلدبرگ، پس از «رئیس» در سال ۲۰۱۶، اولین فیلم کمدی مثبت ۱۷ سال است که صدرنشین جدول باکس آفیس می‌شود. این فیلم همچنین بهترین اکران کمدی آغازین مجموعه فیلم، و دومین کمدی پس از «مراسم سوگواری خانواده‌ی مادیا» (با ۲۷.۱ میلیون دلار فروش) محسوب می‌شود.
این فیلم درباره‌ی سه پسر ۱۲ ساله است که هر کاری از دستشان بر بیاید انجام می‌دهند تا مجوز ورود به یک مهمانی را بگیرند. جیکوب ترمبلی، کیث ال. ویلیامز و بریدی نون در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. «پسران خوب» اولین تجربه‌ی کارگردانی جینی استاپنیتسکی به حساب می‌آید.

یونیورسال در مجموع آخر هفته‌ی خوبی داشت، و پس از دیزنی تنها استودیوی هالیوود است که توانست جمع فروش بلیت فیلم‌های خود در داخل آمریکای شمالی را در سال ۲۰۱۹ از مرز ۱ میلیارد دلار عبور دهد. (سهم دیزنی از این بازار بیش از ۲.۸ میلیارد دلار است). همچنین یونیورسال تنها استودیویی است که قسمت‌های آغازین مجموعه فیلم‌هایش امسال صدرنشین باکس آفیس شدند، دستاوردی که تا به حال دو بار محقق شده است (اولین بار فیلم «ما» به کارگردانی جردن پیل بود.)
سایر پیروزی‌های یونیورسال در باکس آفیس ماه آگوست عبارت‌ است از «هابز و شاو». این اسپین‌آف «سریع و خشن» در سومین آخر هفته‌ی خود با فروش تخمینی ۱۴.۱ میلیون دلار در ۳۷۵۷ سالن سینما توانست جمع فروش کهانی خود را از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور دهد و در جایگاه دوم قرار بگیرد. (تخمین زده می‌شد «پسران خوب» به «هابز و شاو» در آمریکای شمالی ببازد.)

چهار اکران دیگر این آخر هفته‌، سر و صدای چندانی به پا نکردند. فیلم انیمیشنی خانوادگی «فیلم پرندگان خشمگین ۲» از کمپانی سونی و رویو اینترتینمنت ۱۰.۵ میلیون دلار در ۳۸۶۹ سالن سینما فروخت، و جمع فروش اکران شش روزه‌‌ی خود را به ۱۶.۲ میلیون دلار رساند. اولین قسمت در این مجموعه فیلم با فروش بیش از ۳۸ میلیون دلار اکران شد.
در حالی‌که سونی حرف چندانی در مورد «پرندگان خشمگین ۲» ندارد، در روز یکشنبه فروش بالای «اسپایدرمن: دور از خانه» را جشن گرفت. این فیلم پس از کنار زدن «اسکای‌فال»، یکی از قسمت‌های مجموعه فیلم جیمز باند (با فروش ۱.۱ میلیارد دلار)، تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تمام تاریخ سونی تا به حال شد.

فیلم «۴۷ متر زیر سطح آب: آزاد شده از قفس» از اینترتینمنت استودیوز با فروش تخمینی ۹ میلیون دلار در ۲۸۵۳ منطقه اکران شد. با وجودی‌که این قسمت با اکران قسمت اول این مجموعه فیلم در سال ۲۰۱۷ برابری نمی‌کند، اختلاف میان آن‌ها وحشتناک نیست.
«کور شده با نور» از کمپانی نیولاین و و «کجا می‌رفتی برنادت» فروش خوبی نداشتند، و به گروه فیلم‌های بزرگ‌سال پسند تابستان پیوستند که به صورت گسترده پخش شدند، اما در فروختن بلیت شکست خوردند. (البته استثناهایی مانند «روزی روزگاری در هالیوود» و «دیروز» را شاهد بوده‌ایم.)
«کور شده با نور» با ۴.۱ میلیون دلار فروش در ۲۳۰۷ سالن سینما در جایگاه دهم قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی گاریندر چادا، درباره‌ی یک نوجوان انگلیسی است که پدر و مادرش مهاجران پاکستانی هستند.

او عاشق موسیقی اسپرینگزتین شده و زندگی‌اش دگرگون می‌شود. ویویک کالرا در این فیلم به عنوان بازیگری تازه وارد معرفی می‌شود.
«برنادت» با بازی کیت بلانشت با فروش تخمینی ۳.۵ میلیون دلار در ۲۴۰۴ سالن سینما در جایگاه یازدهم قرار گرفت. فیلم‌ساز ریچارد لینکلیتر آن‌را با اقتباس از یک داستان کمیک در سال ۲۰۱۲ درباره‌ی یک زن خانه‌دار اهل سیاتل که فوبیای مکان‌های شلوغ را دارد ساخته است.
هر دو فیلم «کور شده با نور» و «کجا می‌رفتی برنادت» بیشتر مخاطبان بزرگ‌سال را مورد توجه قرار داده بودند. تنها ۱۵ درصد خریداران بلیت «برنادت» زیر ۲۵ سال سن داشتند، در حالی‌که بیش از نیمی از مخاطبان «کور شده با نور» بالای ۵۰ سال بودند.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته باکس آفیس – Good Boys گوی رقابت میدان باکس آفیس را از همه دزدید اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط