ساخت فیلمی بر اساس رمان علمی-تخیلی Metro 2033

امتیاز دهید post

کمپانی استودیوهای TNT-Premier، TV-3 Channel و کمپانی فیلم همکاری مرکزی روسیه، که همگی بخشی از Gazprom Media هستند، برای ساخت فیلمی بر اساس رمان علمی-تخیلی “مترو ۲۰۳۳” دیمیتری گلوخوفسکی با یکدیگر همکاری می‌کنند.
فیلم‌برداری این فیلم سال آینده آغاز خواهد شد و تاریخ پخش آن در روسیه یکم ژانویه سال ۲۰۲۲ اعلام شده است. هنوز کارگردان و بازیگران این فیلم مشخص نشده‌اند.
دنیای پسا آخرالزمانی “مترو ۲۰۳۳” که شامل سه‌گانه‌ی گلوخوفسکی-“مترو ۲۰۳۳”،“مترو ۲۰۳۴” و “مترو ۲۰۳۵”– می‌شود، الهام‌بخش بیش از ۱۰۰ رمان برگرفته از این دنیا توسط طرفداران این سه‌گانه بوده است. بازی‌های ویدیویی زیادی هم بر اساس این رمان ساخته‌ شده‌اند که از پرفروش‌‌ترین‌های این صنعت هستند.

“مترو ۲۰۳۳” به بیش از ۴۰ زبان ترجمه شده و بیش از ۵ میلیون نسخه فروخته است. این فیلم اولین اقتباس از رمان گلوخوفسکی خواهد بود.
گلوخوفسکی گفته است: “مترو ۲۰۳۳ “ اولین رمان من است. این کتاب نقش مهمی در زندگی من داشته است و با وجود پیشنهادهای زیادی که در این ده سال به من برای ساخت فیلم‌ از روی آن شده بود، همه‌ی آن‌ها را رد کردم. در روسیه تهیه‌کننده‌ی مناسبی برای ساخت این فیلم پیدا نکردم. به نظرم غیر ممکن می‌آمد. اما حالا بالاخره تیمی که بتوانم به آن‌ها اعتماد کنم را پیدا کردم. هدف من و این تیم ساخت یک فیلم موفق در سطح جهانی است که حتی برای کسانی که این سه‌گانه را خوانده‌اند نیز جذاب باشد.”
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی لئو باراکلو در سایت www.variety.com است

نوشته ساخت فیلمی بر اساس رمان علمی-تخیلی Metro 2033 اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط