باکس آفیس: Angel Has Fallen به راحتی صدرنشین جدول باکس آفیس می‌شود

امتیاز دهید post

«انجل سقوط کرده است» Angel Has Fallen به مبارزه با سایر مجموعه‌فیلم‌ها برخواست و با فروش فراتر از انتظار ۲۱.۳ میلیون دلاری در اکران خود در باکس آفیس آمریکای شمالی به راحتی توانست صدرنشین یکی مانده به آخرین آخر هفته‌ی تابستان شود. این فیلم در ابتدای ورود به آخر هفته انتظار فروش حدود ۱۵ میلیون دلار را داشت.
جرارد باتلر و مورگان فریمن به همراه نیک نولتی در سومین قسمت این مجموعه فیلم اکشن بازی می‌کنند. این فیلم توسط کمپانی پارابلوم لاینزگیت پخش می‌شود، که پخش‌کننده‌ی فیلم محبوب «جان ویک: فصل سوم» هم بود (این استودیوی مستقل همچنین فیلم‌ موفق تابستانی سی‌بی‌اس به نام «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» را هم پخش کرده است).

«انجل سقوط کرده است» — که مورد استقبال مخاطبان بزرگ‌سال‌تر قرار گرفت و امتیاز A- در سینمااسکور دریافت کرد — توانست با فروش ۲۱.۶ میلیون دلاری «لندن سقوط کرده است» در سال ۲۰۱۶، بدون در نظر گرفتن تورم، برابری کند. اولین قسمت این مجموعه فیلم اکشن «المپیوس سقوط کرده است» در سال ۲۰۱۳ با ۳۰.۴ میلیون دلار فروش اکران شد.
جیدا پینکت اسمیت و لنس ردیک در قسمت سوم این مجموعه فیلم بازی می‌کنند. این فیلم درباره‌ی یک مامور مخفی به نام مایک بنینگ (با بازی باتلر) است که به اشتباه متهم به تلاش برای قتل رئیس‌جمهور (با بازی فریمن) می‌شود. حدود نیمی از خریداران بلیت آن بالای ۳۵ سال سن داشتند، در حالی‌که به لحاظ جنسیتی نسبت آن‌ها تقریبا برابر بود.

پسران خوب

ریک رومن وو، کارگردان «انجل سقوط کرده است»، در یک بیانیه گفت: “ایده‌ی ما این بود که یک فیلم بزرگ اکشن و سرگرم‌کننده برای تابستان بسازیم که پر از احساس واقعی، و درباره‌ی قهرمانی باشد که نسبت به خطرات و کاستی‌ها ضد ضربه نیست، بلکه انسانی مانند بقیه است و ما می‌توانیم با او هم‌ذات‌پنداری کنیم. مخصوصا ارتش، قوه‌ی مجریه و اولین کسی که مسئول است. مایک بنینگ نماینده‌ی آن‌هاست. بنابراین این‌که مخاطبان با او ارتباط برقرار کنند برای ما یک رویا بود، چه برسد به این‌که صدرنشین جدول باکس آفیس شود.”
فیلم کمدی «پسران خوب» از کمپانی یونیورسال در دومین آخر هفته‌ی خود در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم با فروش تخمینی ۱۱.۸ میلیون دلار در آخر هفته، جمع فروش خود در داخل آمریکا را به ۴۲.۶ میلیون دلار و جمع فروش جهانی را به ۴۹ میلیون دلار رساند.

غلبه‌کننده

عنوان جدید اعتقادی به نام «غلبه‌کننده» از افیرم فیلمز کمپانی سونی هم با ۸.۲ میلیون دلار فروش در اکران خود عملکردی فراتر از انتظارات از خود نشان داد و در جایگاه سوم قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی برادران کندریک، یک درام بسکتبالی دبیرستان است که از مخاطبان خود امتیاز فوق‌العاده‌ی A+ در سینمااسکور دریافت کرده است. بزرگ‌ترین بخش مخاطبان آن (۲۸ درصد) بیش از ۵۵ سال سن داشتند.
هر دو فیلم «غلبه‌کننده» و «انجل سقوط کرده است» در مرکز و جنوب آمریکا عملکرد درخشانی داشتند.
«شیر شاه» دیزنی با ۸.۱۵ میلیون دلار فروش در هفتمین آخر هفته‌ی خود به جمع فروش ۵۱۰.۶ میلیون دلار در داخل آمریکا دست یافت.

فیلم سینمایی شیر شاه 2019

این فیلم بزرگ به کارگردانی جان فاورو مرز فروش جهانی ۱.۵ میلیارد دلار را رد کرد و تبدیل به نهمین فیلم تاریخ شد که به این افتخار دست یافته است. جمع فروش بین‌المللی این فیلم تا پایان دوشنبه از مرز ۱ میلیارد دلار عبور می‌کند.
اسپین‌آف مجموعه فیلم «سریع و خشن» از یونیورسال به نام «هابز و شاو» که در آخرین جایگاه جدول پنج فیلم برتر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت، با فروش ۸.۱ میلیون دلاری در این آخر هفته توانست جمع فروش جهانی خود را از مرز ۶۰۰ میلیارد دلار عبور دهد.

این فیلم همچنین با ۱۰۲ میلیون دلار فروش در چین اکران شد. این بزرگ‌ترین اکران فیلم‌های هالیوود در چین پس از «انتقام‌جویان: پایان بازی»، و همچنین بزرگ‌ترین اکران تاریخ در ماه آگوست محسوب می‌شود. این مجموعه فیلم اکشن همیشه در چین مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.
«هابز و شاو» که در آن دواین جانسون و جیسون استاتهام در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، در خارج از آمریکا ۴۴۱.۲ میلیون دلار و در داخل آمریکا ۱۴۷.۷ میلیون دلار فروخته است که جمع فروش جهانی‌اش را به ۵۸۸.۹ میلیون دلار می‌رساند.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته باکس آفیس: Angel Has Fallen به راحتی صدرنشین جدول باکس آفیس می‌شود اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط