تاریخ اکران فیلم Black Panther 2 اعلام شد.

امتیاز دهید post

کارگردان فیلم «پلنگ سیاه»، رایان کوگلر، تاریخ اکران فیلم دوم این مجموعه فیلم را رسما اعلام کرد.
بنا به گفته او، «پلنگ سیاه ۲» در ۶ ماه می سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.
تاریخ اکران «پلنگ سیاه ۲» دورترین تاریخی است که استودیو مارول برای آثار جدید خود در نظر دارد. قبل از آن تاریخ پنجم نوامبر ۲۰۲۱ برای فیلم «ثور: عشق و رعد و برق» و ۲۹ جولای ۲۰۲۲ برای فیلمی دیگری که نام هنوز مشخص نیست، اعلام شده است.
البته کمپانی مارول فیلم‌های دیگری نیز در راه دارد: «بلک ویدو» در یکم ماه می سال ۲۰۲۰، «اترنالز» در ۶ نوامبر ۲۰۲۰، Shang-Chi and the Legend of Ten Rings در ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در هفتم ماه می سال ۲۰۲۱.

فیلم «پلنگ سیاه » با بازی چادویک بوزمن در نقش این ابر‌قهرمان، که در ماه فوریه سال گذشته اکران شد، به موفقیت زیادی رسید. این فیلم توانست به فروشی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در آمریکا و ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا برسد.«پلنگ سیاه » در جایگاه دومین فیلم پرفروش تاریخ کمپانی مارول، بعد از «اونجرز: پایان بازی»، قرار گرفت. این فیلم همچنین نامزد دریافت هفت جایزه اسکار، شامل اسکار بهترین فیلم شد، افتخاری که برای اولین‌بار نصیب یک فیلم ابرقهرمانی شد. در نهایت «پلنگ سیاه» در سال گذشته سه جایزه اسکار را از آن خود کرد.
این فیلم با بازیگرانی تماما سیاه‌پوست، دارای رکورد دیگری در تاریخ سینما است. لتیتیا رایت، لوپیتا نیونگ‌او، فارست وایت‌تیکر، مایکل بی‌. جوردن، دانای گوریرا و آنجلا بست در کنار بوزمن در این فیلم نقش‌آفرینی کردند.
این مطلب از نوشته ارین نیرن در سایت ورایتی گرفته شده است.

نوشته تاریخ اکران فیلم Black Panther 2 اعلام شد. اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط