باکس آفیس: Angel Has Fallen صدرنشین تعطیلات روز کارگر می‌شود

امتیاز دهید post

«انجل سقوط کرده است» به راحتی توانست با فروش تخمینی ۱۱.۶ میلیون دلار در سه روز آخر هفته و ۱۴.۵ میلیون دلار در تعطیلات چهار روزه صدرنشین آخر هفته‌ی روز کارگر شود و حسن ختام باکس آفیس تابستانی را رقم بزند.
بر خلاف تعداد نسبتا بالای فیلم‌هایی که مرز فروش جهانی ۱ میلیارد دلار را درنوردیده‌اند — که بسیاری از آن‌ها از کمپانی دیزنی بودند، که هر روز در حال توسعه‌ی قلمرو خود است — بازه‌ی زمانی ماه‌های می و آگوست نتوانست شکاف فروش سالانه نسبت به سال گذشته را پر کند. به گزارش کام‌اسکور، درآمد باکس آفیس تابستان به ۴.۳ میلیارد دلار رسید که ۲ درصد پایین‌تر از سال گذشته است. درآمد باکس آفیس تا به این‌جای سال، نسبت به همین زمان در سال قبل ۶ درصد پایین‌تر است.

angel has fallen

«انجل سقوط کرده است» از کمپانی‌های میلنیوم و لاینزگیت دوشنبه را با جمع فروش ده‌روزه‌ی ۴۳.۶ میلیون دلار در داخل آمریکا به پایان خواهد رساند.
دو عنوان جدید اکران شده در سطح ملی در تعطیلات روز کارگر، «رها نکن» Don’t Let Go و «جنگ بنت» Bennett’s War حتی نتوانستند به لیست ده فیلم برتر راه یابند، و هر دو آمار بسیار پایینی از بلیت‌های فروخته شده دارند.
«رها نکن» با بازی استورم رید و دیوید اویلوو با فروش تخمینی ۲.۴ میلیون دلار و جمع فروش ۳ میلیون دلار از ۹۲۲ منطقه در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی جیکوب آرون استس ساخته شده و هزینه‌ی تولید آن ۵ میلیون دلار بوده است. زمزمه‌ها از داخل کمپانی بلوم‌هاوس حاکی از آن است که فروش آن مطابق با انتظارات بوده و به مشکلات مالی بر نخواهد خورد.

don't let go
don’t let go

«جنگ بنت» در ۹۷۰ سالن سینما اکران شد و توانست تنها ۴۴۵،۱۵۱ دلار در سه روز و ۵۷۹،۳۷۹ دلار در چهار روز فروش داشته باشد. این اولین فیلم پخش کننده‌ی مستقل، فارست فیلمز، است.
در میان ۱۰ فیلم برتر، «پسران خوب»، «شیرشاه»، «هابز و شاو» و «غلبه‌کننده» پنج جایگاه برتر را به خود اختصاص دادند.
«پسران خوب» از یونیورسال با فروش ۱۱.۶ میلیون دلاری در تعطیلات چهار روزه در جایگاه دوم قرار گرفت و جمع فروش خود در داخل آمریکا را به ۵۸.۶ میلیون دلار رساند. ژانر کمدی به این پیروزی نیاز شدیدی داشت. این استودیو همچنین جایگاه چهارم جدول باکس آفیس‌ آمریکای شمالی را با فیلم «هابز و شاو» تسخیر کرد. این فیلم توانست جمع فروش جهانی‌اش را به عدد تحسین‌برانگیز ۶۸۴.۲ میلیون دلار برساند.

پسران خوب
Good Boys

«شیرشاه» دیزنی در جایگاه سوم قرار گرفت، و در حال حاضر با کنار زدن «خشن ۷» (با ۱.۵۱۶ میلیارد دلار فروش) و «انتقام‌جویان» (با ۱.۵۱۹ میلیارد دلار فروش) تبدیل به هفتمین فیلم پرفروش تاریخ، بدون در نظر گرفتن تورم، شود.
در میان باقی فیلم‌های باکس آفیس، «اسپایدرمن: دور از خانه» با بخش چهار دقیقه‌ای اضافه در ۳۱۶۲ سالن سینما در آمریکا اکران شد. این حرکت نتیجه داد و این فیلم توانست در سه روز آخر هفته‌ ۴.۳ میلیون دلار، و در تعطیلات چهار روزه ۵.۴ میلیون دلار بفروشد، و جمع فروش داخلی خود را تا روز دوشنبه به ۳۸۶ میلیون دلار و جمع فروش جهانی خود را به بیش از ۱.۱۲ میلیارد دلار برساند.

روزی روزگاری در هالیوود
Once Upon a Time in Hollywood

«روزی روزگاری در هالیوود» از کمپانی سونی هم تعطیلات را با جمع فروش جهانی ۲۸۳.۵ میلیون دلار به پایان خواهد رساند، که سومین فیلم پرفروش کوئنتین تارانتینو پس از «جنگو زنجیرگسسته» (با ۴۲۵.۸ میلیون دلار فروش) و «حرام‌زاده‌های لعنتی» (با ۳۲۱.۵ میلیون دلار فروش)، بدون در نظر گرفتن تورم، شد.
در باکس آفیس اختصاصی آمریکا، «بدرود» از کمپانی ای۲۴ تعطیلات آخر هفته را با جمع فروش داخلی ۱۶ میلیون دلار و نمایش در ۸۹۱ سالن سینما در هشتمین آخر هفته‌ی خود، به پایان رساند. «فالکون کره‌ی بادام‌زمینی» از رودساید اترکشنز پس از افزایش سالن‌های سینمایی که در آن‌ها پخش می‌شود به ۱۲۴۸ سالن، در چهارمین آخر هفته‌ی خود، به جمع فروش ۸.۸ میلیون دلار دست یافت.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته باکس آفیس: Angel Has Fallen صدرنشین تعطیلات روز کارگر می‌شود اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط