Ford v Ferrari پس از نمایش در جشنواره تلیوراید به سرعت به سوی اسکار می‌شتابد

امتیاز دهید post

با توجه به واکنش تماشاچیان پس از اکران جهانی «فورد در برابر فراری» اثر جیمز منگولد در جشنواره فیلم تلیوراید، می‌توان گفت که این فیلم راهی رقابت‌های اسکار خواهد شد.
علاقه‌مندان زیادی برای تماشای این فیلم در سالن ورنر هرتسوک حضور داشتند و کل ظرفیت ۶۵۰ نفرهٔ سالن را پر کردند. در حین نمایش یکی از مهیج‌ترین صحنه‌های مسابقه در فیلم، برخی تماشاچیان در صندلی‌هایشان فرو رفته بودند.
شاید این سوال پیش بیاید که فاکس چطور قرار است مت دیمون و کریستین بیل را در بخش بازیگری معرفی کند؛ به‌نظر می‌رسد که بیل به عنوان بازیگر نقش اصلی و دیمون به عنوان بازیگر نقش مکمل معرفی خواهند شد.
دیمون نقش کرول شلبی، راننده ماشین‌های مسابقه‌ای آمریکایی را بازی می‌کند که فورد او را برای ساخت یک ماشین به منظور شکست فراری در مسابقهٔ تاریخی «لمانز» سال ۱۹۶۶ استخدام می‌کند.

بیل نقش کن مایلز رانندهٔ انگلیسی عصیانگری را بر عهده دارد که شلبی به او اصرار می‌کند ماشین معرکهٔ فورد را براند.
فیلم‌هایی که در ژانر ماشین‌های مسابقه‌ای ساخته شده‌اند معمولا عملکرد خوبی در کسب جوایز فرعی داشته‌اند. «جایزه بزرگ» اثر جان فرانکلن‌هایمر در سال ۱۹۸۸ سه جایزهٔ اسکار در بخش‌های تدوین، صدا و جلوه‌های صوتی را به دست آورد. استقبال از بازیگری در این ژانر معمولا کمرنگ بوده است. به تازگی، ران هاواردِ فیلم «شتاب» نتوانست بازخورد مثبتی برای کریس همسورف به همراه آورد. با این حال، دانیل برول موفق به کسب جایزه بفتا و نامزدی گلدون گلوب در بخش بازیگر نقش مکمل مرد شد.
این مقاله برگرفته از نوشتهٔ مارک ملکین در سایت variety.co است.

نوشته Ford v Ferrari پس از نمایش در جشنواره تلیوراید به سرعت به سوی اسکار می‌شتابد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط