شکایت جانی دپ از همسر سابقش امبر هرد

امتیاز دهید post

امبر هرد جدیدا وکیل ماهری به نام روبرتا کپلن را استخدام کرده است تا از او در مقابل شکایت ۵۰ میلیون دلاری همسر سابقش، جانی دپ، به جرم تهمت و افترا، دفاع کند.
کپلن یکی از بنیان‌گذاران شرکت قضایی Time’s Up Legal Defense Fund است و قبل‌تر وکالت دو زن دیگری که از افرادی سرشناس به اتهام آزار جنسی شکایت کرده بودند، دفاع کرد.
جانی دپ در ماه مارس، سه ماه پس از انتشار بیانه هرد در روزنامه واشینگتن پست در مورد خشونت‌های خانگی، از هرد برای اعاده حیثیت شکایت کرد.
هرد این‌ ادعا را برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ و پس از طلاقش از دپ مطرح کرد. دپ از ابتدا این اتهام را رد کرد. دپ در شکایت خود اظهار داشت که اتهام هرد باعث وارد شدن ضرر مالی زیادی به او شده است، برای مثال می‌توان به تصمیم کمپانی دیزنی برای حذف او از مجموعه فیلم‌های موفق «دزدان دریایی کارائیب» اشاره کرد.
کپلن در بیانیه‌‌ای اعلام کرد نام جانی دپ اصلا در نوشته هرد در روزنامه واشینگتن پست آورده نشده است:

اساسا این نوشته در مورد آقای دپ و این‌که او در طول ازدواج خود چطور با خانم هرد رفتار می‌کرده است، نیست. بلکه موضوع این نوشته تماما در مورد خانم هرد و اتفاقاتی که برای او افتاده، است.

کپلن در ادامه گفت که اگر جانی دپ در دادگاه برنده اعلام شود، هرد دیگر نمی‌تواند بخشی از جنبش #Metoo باشد:

از نظر آقای دپ، هربار که خانم هرد در مورد واکنش منفی طرفداران دپ و یادداشت‌های تهدید‌آمیزی که دریافت کرده است صحبت کند، باز هم به صورت ضمنی به اتهام وارده به دپ برای خشونت خانگی اشاره کرده است. اما نمی‌توان این‌طور ادعا کرد که هر موقع خانم هرد در مورد این جنبش صحبت می‌کند حتما منظور او رفتار خشونت‌آمیز آقای دپ است. با این‌که آقای دپ باور دارد که همه صحبت‌های خانم هرد تماما و همیشه در مورد اوست، اما خواننده‌ای که درک اندکی از زبان انگلیسی داشته باشد متوجه می‌شود که موضوع مورد بحث بزرگ‌تر از این ادعا است.

کپلن در گذشته وکالت ملانی کوهلر را نیز برعهده داشت، او پس از این‌که تهیه‌کننده برت رتنر را به تجاوز متهم کرد، به جرم افترا از او شکایت شد.
کپلن ادامه داد:” حالا که بار دیگر این موضوع مطرح شده است، بهتر است برای همیشه به این قلدربازی‌های الکی و آزار موکلانم پایان دهیم.”
این مطلب از نوشته جین مدداوس در سایت ورایتی گرفته شده است.

نوشته شکایت جانی دپ از همسر سابقش امبر هرد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط