رابرت داونی جونیور بار دیگر در نقش تونی استارک به سینماها می‌آید

امتیاز دهید post

به نظر می‌رسد طرفداران کتاب‌های کمیک هنوز هم شانسی برای تماشای تونی استارک رابرت داونی جونیور بر روی پرده‌ی سینما داشته باشند. به نظر می‌رسد رابرت داونی جونیور یک بار دیگر در این نقش و در پیش‌درآمد مارول، «عنکبوت سیاه» Black Widow در سال ۲۰۲۰ بر روی پرده برود. داونی جونیور که جایزه‌ی ساترن بهترین بازیگر مرد در یک فیلم را به خاطر بازی‌اش در «انتقام‌جویان: پایان بازی» از آن خود کرده بود، قرار بود آخرین حضورش در دنیای سینمایی مارول در این فیلم موفق ثبت کند. شخصیت او در این فیلم، تونی استارک/آیرون‌من، خودش را در راه شکست تانوس و نجات دنیا فدا کرد.
«عنکبوت سیاه» در تابستان ۲۰۲۰ آغازگر دوره‌ی چهارم مارول خواهد بود.

فیلم‌نامه‌ای این فیلم به قلم جک شافر و ند بنسون، بعد از اتفاقات فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» روایت می‌شود. در نتیجه حضور داونی جونیور در نقش تونی استارک در این فیلم منطقی به نظر می‌رسد.
کارگردانی «عنکبوت سیاه» بر عهده‌ی فیلم‌ساز فیلم‌های «لوره» و «پشتک»، کیت شورت‌لند بوده است. در این فیلم دیوید هاربر، فلورنس پیو، ریچل وایس، او.تی. فاگبنلی، ری وینستون و اولیور ریچترز نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت. دیزنی «عنکبوت سیاه» را یکم می سال ۲۰۲۰ بر روی پرده خواهد برد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی زک شارف در سایت www.indiewire.com است.

نوشته رابرت داونی جونیور بار دیگر در نقش تونی استارک به سینماها می‌آید اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط