حضور میکی رورک در فیلم هیجان‌انگیز Girl

امتیاز دهید post

میکی رورک برای بازی در فیلم هیجان‌انگیز «دختر» با موضوع انتقام، ساخته چد فاست، به ستاره فیلم «داف»، بلا ترون، می‌پیوندد.
ترون در این فیلم در نقش دختر جوانی بازی می‌کند که به قصد کشتن پدر آزارگرش به شهر محل زندگی خود برمی‌گردد، اما متوجه می‌شود که فرد دیگری زودتر از او پدرش را کشته است. او به دنبال پیدا کردن حقیقت است و در این راه موضوعاتی را در مورد خانواده‌اش می‌فهمد که اصلا انتظار آن را نداشته است. رورک در این فیلم در نقش کلانتر شهر بازی می‌کند.
رورک که برای بازی در فیلم «کشتی‌گیر» نامزد جایزه اسکار شده بود، بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون «نه و نیم هفته»، «قلب فرشته» و «شهر گناه» شناخته شده است. او اخیرا در فیلم درام کمدی «اشبی» و فیلم «پلنگ» حضور داشته است.

«دختر» اولین ساخته بلند فاست، پس از کارگردانی فیلم‌های کوتاه Baby Bleed و «ای خدا» Oh God است. فیلم‌برداری «دختر» از ۱۹ سپتامبر در شمال آنتاریو آغاز خواهد شد.
کمپانی Double Dutch International حق پخش و انتشار این فیلم را به فروش گذاشته است. کمپانی CAA Finance فروش آن را در آمریکا به عهده خواهد داشت.
توماس مایکل، شین پوتزلوچر و سارا شاک تهیه‌کننده‌های این فیلم و لی نلسون، دیوید تیش و جیسون مورینگ تهیه‌کنندگان اختصاصی آن هستند.
کمپانی Anamorphic Media مسئولیت مالی این پروژه را به عهده دارد.
این مطلب از نوشته ایتان ولسینگ در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

نوشته حضور میکی رورک در فیلم هیجان‌انگیز Girl اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط