ویل فرل و رایان رینولدز به موزیکالی بر اساس “سرود کریسمس” پیوستند

امتیاز دهید post

فیلم‌سازان Daddy’s Home، شان آندرس و جان موریس با فیلم جدیدی برمی‌گردند.
کریسمس زودتر از چیزی که تصورش را می‌کردیم، می‌آید. ویل فرل و رایان رینولدز در یک موزیکال بر اساس داستان کلاسیک چارلز دیکنز، “سرود کریسمس” به ایفای نقش خواهند پرداخت.
نوشتن فیلم‌نامه‌ و کارگردانی این فیلم برعهده‌ی آندرس و موریس بوده و به جز بازی رینولدز و فرل اطلاعات دیگری از سایر عوامل این فیلم در دست نیست.
رمان سال ۱۸۴۳ چارلز دیکنز، در مورد مردی درمانده به نام ابنزر اسکروج است که سه روح کریسمس گذشته، حال و آینده به ملاقات او می‌آیند. از این رمان بارها اقتباس شده است، که از میان آن‌ها می‌توان به کمدی سال ۱۹۸۸ Scrooged بیل مری و «سرود کریسمس ماپت» که اقتباس‌هایی آزاد به شمار می‌روند، اشاره کرد.

علاوه بر موریس و آندرس، کمپانی گلوریا سانچز فارل، Maximum Effort رینولدز و Mosaic تهیه‌کننده‌ی این موزیکال خواهند بود.
رینولدز به تازگی در «سریع و خشن ارائه می‌کند: هابز و شاو» حضور داشت. او هم‌چنین در فیلم اکشن نت‌فلیکس «شش زیرزمین» ۶ Underground, به کارگردانی مایکل بی، «محافظ همسر هیتمن» لاینزگیت و «مرد آزاد» Free Guy شاون لوی که در صف اکران هستند، نیز بازی کرده است. جدیدترین فیلم فرل نیز «فیلم لگو ۲: بخش دوم» بوده و این بازیگر قرار است در Downhill، بازتولید فاکس سرچ‌لایت از فیلم سوئدی سال ۲۰۱۴ به نام «فورس ماژور» نیز به ایفای نقش بپردازد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی رایان پارکر در سایت hollywoodreporter است.

نوشته ویل فرل و رایان رینولدز به موزیکالی بر اساس “سرود کریسمس” پیوستند اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط