بهترین فیلم‌ های ترسناک که در پاییز ۲۰۱۹ اکران میشوند

5/5 - (1 امتیاز)

بالاخره فصل پاییز به طور رسمی شروع شده است و هوا کاملا پاییزی است. فیلم‌های ترسناک مخصوص فصل خاصی نیستند، اما هیجان خاصی برای فیلم‌های ترسناکی که در پاییز اکران می‌شوند، وجود دارد. زمستان، بهار و تابستان ۲۰۱۹ تنوع خوبی از فیلم‌های ترسناک با سوژه‌های مختلف، از عروسک‌های قاتل گرفته تا کوسه‌ها در اختیار مخاطبان قرار داد. اما طرفداران سینما می‌دانند هیچ‌چیزی مانند یک فیلم ترسناک خوب نمی‌تواند هیجانی در فصل‌ رو به سرمای سال برای ما به همراه داشته باشد. اکران «آن: قسمت دوم» در اوایل ماه سپتامبر شروعی برای فیلم‌های ترسناک پاییزی است. با این‌که احتمال این‌که فیلمی پرسروصداتر از «آن» اکران شود، کم است، اما این ساخته اقتباسی اندی موشیاتی از رمان معروف استیون کینگ، فقط شروعی برای فیلم‌های ترسناک پاییز امسال است.

همچنین بخوانید:
ده صحنه‌ی ترسناک از سریال‌های تلویزیونی غیرترسناک

Satanic Panic (ساخته کمپانی RLJE Films)
تاریخ اکران: ششم سپتامبر

موضوع فیلم: در این فیلم کمدی ترسناک، دختری که مسئول رساندن پیتزا به در خانه‌هاست، به خانه مجمع ثروتمندی از شیطان‌پرست‌ها می‌رسد که در جستجوی فرد باکره‌ای برای قربانی کردن هستند. در این فیلم ربکا رومین، جری اوکانل، جوردن لاد و هیلی گریفیت بازی می‌کنند.
ویژگی جالب این فیلم: «وحشت شیطانی» دومین فیلم ساخته شده براساس داستان‌های مجله ترسناک Fangoria است. در سال گذشته فیلم Pupper Master: The Littlest Reich اکران شد. این فیلم ساخته هنرمندان مطرح این ژانر است: چلسیا استارداست که قسمت «تمام چیزهایی که نابود می‌کنیم» در مجموعه تلویزیونی «به سوی تاریکی» را امسال برای شبکه هولو ساخته بود، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تد گوگنگان (فیلم‌نامه‌نویس «ما هنوز اینجاییم» و «موهاک») به همراه گریدی هندریکس (نویسنده فیلم‌نامه My Best Friend’s Exorcism و «ما روحمان را فروختیم») فیلم‌نامه این فیلم را نوشته‌اند. به نظر من «وحشت شیطانی» فیلم مناسبی برای ادامه مسیر فیلم‌های ترسناک پس از «آن» خواهد بود.

Haunt (ساخته کمپانی Momentum Pictures)
تاریخ اکران: ۱۳ سپتامبر

اکران ترسناک پاییز

موضوع فیلم: در شب هالووین، گروهی دوست‌ وارد خانه طلسم شده‌ای می‌شوند. اما متوجه می‌شوند که بازی‌ها و حقه‌های درون این خانه واقعی هستند و تبعات مرگباری برای آن‌ها دارد. در این فیلم کتی استیونز، ویل بریتین، لارین مک‌کالین و اندرو کالدول نقش‌آفرینی می‌کنند.
ویژگی جالب این فیلم: این فیلم به تهیه‌کنندگی الی روث (تهیه‌کننده «هاستل»، «جهنم سبز»)، جدیدترین ساخته اسکات بک و برایان وودز است. این دو نویسنده‌ فیلم‌نامه فیلم ترسناک موفق سال گذشته، «یک مکان ساکت» هستند. این فیلم که در ادامه مسیر بازتولید فیلم‌های قدیمی‌تر ساخته شده است، حال‌وهوایی شبیه با فیلم Hell Fest دارد. با این وجود نگاهی تازه و تجربه جدیدی را در اختیار مخاطب قرار داده است.

۳From Hell (محصول کمپانی Lionsgate)
تاریخ اکران: ۱۶ سپتامبر

اکران ترسناک پاییز

موضوع فیلم: خانواده فایرفلای برگشته‌اند تا با وحشی‌گری خود خون‌های بیشتری را بریزند. در این فیلم شری مون زامبی، بیل موزلی، ریچارد بریک، جف دنیل فیلیپس، دی والاس، امیلیو ریورا، دنی ترجو و سید هیگ حضور دارند.
ویژگی جالب این فیلم: داستان این سومین ساخته راب زامبی در ادامه فیلم‌های «خانه ۱۰۰۰ جسد» (۲۰۰۳) و «مطرودین شیطان» (۲۰۰۵) هنوز اعلام نشده است. اما باید حال‌وهوایی مانند فیلم‌های قبلی با چالشی جدید داشته باشد. با توجه به پایان فیلم قبلی، احتمالا در این فیلم جنبه ماوراطبیعی نیز در داستان وجود دارد که زمینه را برای خون‌ریزی بیشتر خانواده فایرفلای فراهم می‌کند.

Villains (ساخته کمپانی Alter)
تاریخ اکران: ۲۰ سپتامبر

villains 2019

موضوع فیلم: گروهی سارق برای دزدی وارد خانه زوجی می‌شوند و در زیرزمین خانه دختر بچه‌ای را می‌بینند که دست و پایش بسته است. اما رازی تاریک و ترسناک مانع خروج آن‌ها از خانه می‌شود. بیل اسکارشگورد، مایکا مونرو، جفری داناوان و کیرا سدگویک در این فیلم حضور دارند.
ویژگی جالب این فیلم: اسکارشگورد و مونرو نام خود را در ژانر فیلم ترسناک جا انداخته‌اند. این دو از استعداد بازی طنز خود در این فیلم کمدی تلخ و ترسناک استفاده کرده‌اند. این فیلم که در برای اولین‌بار در فستیوال جنوب از جنوب غربی نمایش داده شد، بسیار مورد توجه تماشاگران قرار گرفت.

Rabid (ساخته کمپانی A71 Entertainment و استودیو Shout!)
تاریخ اکران: ۷ اکتبر در انگلستان

اکران ترسناک پاییز

موضوع فیلم: زن جوانی پس از تصادفی وحشتناک، درمان سلول بنیادی را آغاز می‌کند. اما اوضاع آن‌طور که باید پیش نمی‌رود. در این فیلم لارا وندروورت، استیون مک‌هتی، بن هالینگزورث و سی.ام. پانک بازی می‌کنند.
ویژگی جالب این فیلم: اگر بدانید که Rabid آخرین همکاری جن و سیلویا سوسکا (کارگردانان فیلم American Mary) است و از نظر شما این نکته به تنهایی تضمینی برای موفقیت آن نباشد،‌ پس از این‌که بفهمید این فیلم با اقتباس از فیلم ترسناک دیوید کروننبرگ در سال ۱۹۷۷ به همین نام، ساخته شده است، دیگر از موفقیت آن مطمئن خواهید بود. این فیلم به قدری دلهره‌آور و دلخراش است که حساب کاربری توییتر سوسکاها پس از به اشتراک گذاشتن تصاویری از آن، تعلیق شد.

The Lighthouse (ساخته کمپانی A24)
تاریخ اکران: ۱۸ اکتبر

موضوع فیلم: دو نگهبان فانوس دریایی با جنون و تنهایی در جزیره‌ای در نیوانگلند در سال ۱۸۹۰، درگیرند. در این فیلم ویلم دفو و رابرت پتینسون نقش‌آفرینی کرده‌اند.
ویژگی جالب این فیلم: «فانوس دریایی» فیلمی پر از رمز و راز که نقدهای متفاوتی در جشنواره کن دریافت کرد، دومین ساخته رابرت اگرز، پس از موفقیت‌ترین فیلم ترسناک ساخته شده در پنج سال اخیر، «جادوگر»، است.

Zombieland: Double Tap (محصول سونی پیکچرز)
تاریخ اکران: ۱۸ اکتبر

موضوع فیلم: کلومبوس، تالاهاسی، ویچیتا و لیتل راک ماجراجویی خود را در آمریکای پر از زامبی ادامه می‌دهند. در این فیلم جسی ایزنبرگ، وودی هارلسون، اما استون، ابیگل برسلین، زویی داچ، توماس میدلدیچ، لوک ویلسون و روزاریو داوسون بازی می‌کنند.
ویژگی جالب این فیلم: پس از مدت‌ها انتظار بالاخره این فیلم به سینماها می‌آید. فیلم‌نامه «سرزمین زامبی‌ها» را نویسندگان فیلم‌نامه «ددپول»، رت ریس و پاول ورنیک به همراه دیو کالاهام نوشته‌اند. «شلیک نهایی» را بار دیگر روبن فلشر، با حضور بازیگران فیلم قبلی و تعدادی چهره جدید، کارگردانی کرده است. حتی با وجود این‌که در دهه گذشته فیلم‌های زیادی در مورد زامبی‌ها دیده‌ایم، اما با وجود این بازیگران سرشناس و داستانی با روحیه طنز و جالب فیلم قبلی، احتمال موفقیت «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» بسیار بالا است.

Girl on the Third Floor (محصول کمپانی دارک اسکای فیلمز)
تاریخ اکران: ۲۵ اکتبر

موضوع فیلم: زن و مردی جوان تصمیم می‌گیرند خانه خود را بازسازی کنند، اما متوجه می‌شوند که این خانه گذشته تاریکی داشته است. در این فیلم سی.ام. پانک و تریستی کلی دان نقش‌آفرینی کرده‌اند.
ویژگی جالب این فیلم: کارگردانی «دختری در طبقه سوم»، که با اقتباس از داستانی نوشته بن پارکر و پاول جان‌استون ساخته شده است، را تهیه‌کننده معروف فیلم‌های ترسناک، تراویس استوینز (تهیه‌کننده Cheap Thrills، Starry Eyes و «ما هنوز اینجاییم») به عهده دارد. در این فیلم ستاره سابق کشتی WWE، سی.ام. پانک نیز بازی می‌کند. پس از اکران این فیلم در فستیوال جنوب از جنوب غربی، پانک نقدهای بسیار خوبی برای بازیش دریافت کرد. طرفداران داستان‌های ترسناک بدون شک از این فیلم استقبال خواهند کرد.

Doctor Sleep (وارنر برادرز)
تاریخ اکران: ۳۰ اکتبر در سینماهای سرتاسر جهان، ۸ نوامبر در آمریکا

یوان مک گرگور در دکتر اسلیپ

موضوع فیلم: دهه‌ها پس از فیلم موفق «درخشش» (محصول سال ۱۹۸۰)، دن تورنس بزرگسال دختر جوانی را ملاقات می‌کند که استعدادهایی شبیه به او را دارد. رابطه‌ آن‌ها توجه گروهی از خون‌آشام‌ها به نام The True Knot را جلب می‌کند. در این فیلم ایوان مک‌گرگور، ربکا برگوسن، کلیف کورتیس، بروس گرین‌وود، زان مک‌کلارنون، کارل لامبلی، جیکوب ترمبلی و بازیگر جدید، کالیگ کوران بازی می‌کنند.
ویژگی جالب این فیلم: «آن: قسمت دوم» تنها فیلم اقتباسی از استیون کینگ نیست که در پاییز امسال اکران خواهد شد. «دکتر اسلیپ» که از رمان سال ۲۰۱۳ کینگ به همین نام گرفته شده است، ادامه داستان فیلم «درخشش» به کارگردانی استنلی کوبریک است. «دکتر اسلیپ» به نویسندگی و کارگردانی مایک فلاناگان، پتانسیل این را دارد که به یکی از بهترین و قوی‌ترین فیلم‌های اقتباسی از کتاب‌های کینگ تبدیل شود. تماشای آن را از دست ندهید.

Little Monsters (ساخته هولو، نئون)
تاریخ اکران: ۱۵ نوامبر

اکران ترسناک پاییز

موضوع فیلم: در این فیلم کمدی ترسناک، یک معلم کودکستان سعی دارد شاگردهای خود را از حمله زامبی‌ها نجات دهد. در این فیلم لوپیتا نیونگو، استیفن پیکاک و جاش گد بازی می‌کنند.
ویژگی جالب این فیلم: نیونگو اوایل امسال در فیلم ترسناک «ما» ساخته جوردن پیل، توانایی بازیگری خود را اثبات کرده بود. در این ساخته ایب فورسیت، نیونگو بازی کاملا متفاوت و جدیدی را از خود به نمایش گذاشته است. تعداد فیلم‌‌های با موضوع زامبی در حال کم شدن است، اما به نظر می‌رسد «هیولاهای کوچولو»، این فیلم موفق در جشنواره ساندنس، داستانی بامزه و متفاوت از فیلم‌های معمول این ژانر داشته باشد.

The Lodge (ساخته کمپانی نئون)
تاریخ اکران: ۱۵ نوامبر

کلبه

موضوع فیلم: زنی به همراه دو بچه‌ای که قرار است آن‌ها را به فرزندخواندگی قبول کند در یک کلبه دور‌افتاده گرفتار بهمن می‌شوند و اتفاقات عجیبی که برای آن‌ها میفتند، باعث می‌شود که این سه از هم جدا شوند. در این فیلم رایلی کیو، ریچارد آرمیتاژ، لیا مک‌هیو، جادن مارتل و آلیسیا سیلوراستون بازی می‌کنند.
ویژگی جالب این فیلم: «کلبه» که دومین ساخته سورین فیالا و ورونیکا فرانز (کارگردانان فیلم «شب‌بخیر مامان») است، شباهت‌هایی به «او تعقیب می‌کند»، «جادوگر» و «موروثی» دارد. با این‌حال گفته می‌شود وقتی «کلبه» برای اولین‌بار در جشنواره فیلم ساندنس اکران شد، مورد توجه تماشاگران قرار گرفت.

Black Christmas (یونیورسال پیکچرز)
تاریخ اکران: ۱۳ دسامبر

اکران ترسناک پاییز

موضوع فیلم: یک غریبه با ماسکی بر صورت یک گروه دختر عضو باشگاه دخترانه را در تعطیلات کریسمس تعقیب می‌کند. در این فیلم ایموجین پوتس، لیلی دونوگو، آلیس شنون، بریتنی اوگریدی و کری الوز بازی می‌کنند.
ویژگی جالب این فیلم: «کریسمس سیاه» بهترین پایان برای فصل فیلم‌های ترسناک پاییزی و وارد شدن به فصل تعطیلات است. این فیلم که دومین فیلم اقتباسی از داستانی به همین نام در سال ۱۹۷۴ است، نگاهی مدرن و جدید به فیلم‌های ترسناک کریسمسی اضافه کرده است. سوفیا تاکال (کارگردان «همیشه بدرخش» و قسمت «سال جدید، توی جدید» در مجموعه تلویزیونی «به سوی تاریکی») کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. «کریسمس سیاه» با فیلم‌نامه‌ای از آپریل ولف می‌تواند شروعی برای سبک جدیدی از فیلم‌های ترسناک کریسمسی، که برای اولین‌بار ۲۳ سال پیش با فیلم «جیغ» ساخته وز کراون آغاز شد، باشد.

ماه‌های آخر سال کلکسیون متنوعی از فیلم و داستان‌های هیجان‌انگیز را برای طرفداران این ژانر به همراه دارد. پس خوراکی‌های هالووین خود را آماده کنید و در انتظار تماشای صحنه‌های ترسناک و پر از خون‌ و خون‌ریزی باشید.
این مطلب از نوشته ریچارد نیوبی در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته بهترین فیلم‌ های ترسناک که در پاییز ۲۰۱۹ اکران میشوند اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط