جونا هیل در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Batman

امتیاز دهید post

با انتخاب رابرت پتینسون برای بازی در نقش شخصیت بروس وین، مت ریوز که کارگردانی «جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها» را نیز در کارنامه دارد، به سراغ انتخاب سایر بازیگران فیلم آینده‌اش «بتمن» رفته است. او قصد دارد از جونا هیل برای بازی در نقش یکی از شخصیت‌های منفی فیلم‌اش استفاده کند.
با اینکه ممکن است اول از همه شخصیت پنگوئن به ذهن برسد، اما هنوز مشخص نیست هیل در چه نقشی جلوی دوربین خواهد رفت. البته شایعاتی مبنی بر انتخاب شخصیت ریدلر برای این بازیگر به گوش می‌رسد.

با این حال همه‌ی این‌ها با فرض این است که هیل برای این فیلم قرارداد ببندد، که به نظر می‌رسد این کار هنوز انجام نشده است.
اما این، جالب‌ترین خبر در مورد بازیگران این فیلم نیست، چرا که جفری رایت به دنبال بستن قراردادی برای بازی در نقش رئیس پلیس گوردون است. شخصیتی که به نظر ما کاملا مناسب این بازیگر است.
هنوز اطلاعات دقیقی در مورد داستان فیلم جدید بتمن ریوز در دست نیست، اما در این فیلم با بتمنی جوان‌تر مواجهیم که در شهر گاتهام مجرمین را به سزای اعمالشان می‌رساند. فیلم‌برداری این فیلم اواخر سال جاری و یا اوایل سال آینده شروع خواهد شد. کمپانی برادران وارنر ژوئن ۲۰۲۱ را برای پخش آن اعلام کرده است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جیمز وایت در سایت empireonline است.

نوشته جونا هیل در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Batman اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط