Jurassic World 3 با حضور دوباره لورا درن، جف گلدبلوم و سم نیل

امتیاز دهید post

لورا درن، جف گلدبلوم و سم نیل با «دنیای ژوراسیک ۳» بار دیگر به دنیای دایناسورها باز می‌گردند. این سه بازیگر که هر سه در فیلم اول «پارک ژوراسیک» در سال ۱۹۹۳ حضور داشتند، بار دیگر در نقش همان شخصیت‌ها در سومین قسمت از مجموعه فیلم «دنیای ژوراسیک» ساخته کمپانی یونیورسال پیکچرز و امبلین اینترتینمنت، حضور خواهند داشت. درن نقش دکتر الی ستلر، نیل شخصیت دکتر الن گرنت و گلدبلوم، نقش دکتر ایان مالکوم شوخ را بازی خواهند کرد.
کالین ترورو کارگردانی این فیلم با بازی کریس پرت در نقش متخصص رفتارشناسی دایناسورها، اوون گریدی و برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر درینگ، فعال حقوق دایناسورها، را بر عهده دارد. خبر اضافه شدن شخصیت‌های درن، گلدبلوم و نیل به این فیلم، در یک جلسه سوال و جواب در مورد مجموعه فیلم «دنیای ژوراسیک» اعلام شد.
استیون اسپیلبرگ و ترورو تهیه‌کنندگان اختصاصی این فیلم، و فرانک مارشال و پت کرولی نیز تهیه‌کنندگان دیگر «دنیای ژوراسیک ۳» خواهند بود.

امیلی کارمایکل، نویسنده فیلم‌نامه «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان»، نویسندگی فیلم‌نامه «دنیای ژوراسیک ۳» را به همراه ترورو به عهده دارد. آن‌دو این فیلم‌نامه را براساس داستانی نوشته درک کونولی و ترورو نوشته‌اند. کونولی و ترورو قبل‌تر فیلم‌نامه «دنیای ژوراسیک» و «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» را نیز با همکاری هم نوشته بودند.
ساخته سال ۲۰۱۵ ترورو، «دنیای ژوراسیک»، به فروشی بیش از ۱.۶۷ میلیارد دلار در سرتاسر دنیا رسید. پس از آن جی.ای بایونا «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» را با فروشی بیش از ۱.۳ میلیارد دلار، ساخت. در پایان «سقوط پادشاهی» دایناسورها به حیات وحش بازگشتند. کمپانی یونیورسال هنوز جزییات فیلم‌نامه «دنیای ژوراسیک ۳» را اعلام نکرده است.
این کمپانی تاریخ ۲۱ ژوئن سال ۲۰۲۱ را برای اکران این فیلم انتخاب کرده است. سارا اسکات از کمپانی یونیورسال مسئولیت نظارت بر ساخت این پروژه را برای این کمپانی به عهده دارد.
این مطلب از نوشته دیو مک‌نری در سایت ورایتی گرفته شده است.

نوشته Jurassic World 3 با حضور دوباره لورا درن، جف گلدبلوم و سم نیل اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط