نظر مارتین اسکورسیزی درباره‌ی فیلم‌های مارول

امتیاز دهید post

مارتین اسکورسیزی در مصاحبه‌ای دنیای سینمایی مارول را زیر سوال برده و این مجموعه فیلم‌هایی میلیارد دلاری را با شهربازی مقایسه کرده است.
اسکورسیزی گفته است:

من آن‌ها را تماشا نمی‌کنم، قبلا تلاش کردم آن‌ها را ببینم، اما به نظرم سینما این فیلم‌ها نیست. صادقانه بخواهم بگویم با اینکه بسیار خوش‌ساخت هستند و بازیگران آن‌ها در آن شرایط بهترین بازی را از خودشان به نمایش می‌گذارند، اما به نظر من شبیه شهربازی (پارک‌های موضوعی) هستند. در حقیقت سینمایی نیست که در آن انسان‌ها در تلاش برای انتقال تجربیات احساسی و روانشناسانه به دیگر انسان‌ها باشند.

این نظرها در مورد فیلم‌های ابرقهرمانی جواب‌هایی را از سایر فیلم سازان مثل جیمز گان و جاس ویدون به دنبال داشته است. ویدون که یکی از همراهان همیشگی دنیای سینمایی مارول است، در جواب به صحبت‌های اسکورسیزی به فیلم «نگهبانان کهکشان» گان اشاره کرد.

گان نیز در توییترش در این مورد نوشت:

وقتی مردم بدون دیدن «آخرین وسوسه مسیح» درباره‌‌ی آن نظر دادند من عصبانی شدم و حالا ناراحتم که او فیلم‌های من را دقیقا همین‌طوری قضاوت می‌کند. با این حال من همیشه اسکورسیزی را دوست دارم، به خاطر تاثیرش که بر روی سینما گذاشته است به او احترام می‌گذارم و بی صبرانه منتظر تماشای «مرد ایرلندی» هستم.

پیتر رمزی کارگردان «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» کارگردان «مرد ایرلندی» را خدا نامیده و اضافه کرد:” فیلم‌های مارول هم خوب و بامزه هستند.”
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی برینا بل در سایت www.variety.com است.

نوشته نظر مارتین اسکورسیزی درباره‌ی فیلم‌های مارول اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط