گردباد میتاگ باعث لغو مراسم پیش‌ از افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان شد

امتیاز دهید post

مراسم قبل از افتتاحیه رسمی جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان، به دلیل خطر گردباد میتاگ، لغو شد.
سازمان‌دهندگان مهم‌ترین جشنواره فیلم آسیا، در اوایل این هفته اعلام کردند که به منظور حفظ امنیت مهمانان و تماشاچیان، این تصمیم را گرفته‌اند.
شهر بوسان مانند دوره‌های قبل قرار بود میزبان مراسم قبل از افتتاحیه این جشنواره فیلم باشد، اما با قدرتمند شدن گردباد میتاگ، تصمیم لغو این مراسم گرفته شد.
در اوایل این هفته هواشناسی کشور کره اعلام کرد که گردباد میتاگ در حال نزدیک شدن به سواحل جنوب غربی این کشور است. این گردباد، باد و باران شدید به همراه خواهد داشت.
با این وجود مراسم افتتاحیه اصلی، با نمایش فیلم The Horse Thieves. Roads of Time، با بازی سامال یسلیامووا، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره کن سال گذشته، طبق برنامه برگزار خواهد شد.
در سال‌های گذشته نیز گردباد برنامه جشنواره فیلم بوسان را تغییر داده بود. سال گذشته، گردباد کونگ‌ری شهر را در برگرفت و در نتیجه بسیاری از مراسم از پیش برنامه‌ریزی شده، از جمله مراسم معرفی مهمان‌های جشنواره لغو شد و مکان برگزاری مراسم دیگر نیز جابه‌جا شد.
جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان از سوم اکتبر تا دوازدهم این ماه برگزار می‌شود و ۲۹۹ فیلم از ۸۵ کشور در این جشنواره حضور دارند.
این مطلب از نوشته متیو اسکات در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

نوشته گردباد میتاگ باعث لغو مراسم پیش‌ از افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان شد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط