صحبتهای رابرت داونی جونیور در مورد اظهار نظر مارتین اسکورسیزی درباره‌ی دنیای سینمایی مارول

امتیاز دهید post

آیرو‌ن‌من، رابرت داونی جونیور، آخرین انتقا‌م‌جویی بود که نظرش را نسبت به اظهار نظر مارتین اسکورسیزی در مورد فیلم‌های مارول که گفته بود “سینمای واقعی به حساب نمی‌آید”، بیان کرده است.
بعد از اینکه اسکورسیزی دنیای سینمایی مارول را با شهربازی مقایسه کرد، گفت:” این سینمایی نیست که در آن آدم‌ها احساسات و تجربیات روانشناسانه را به دیگران منتقل کنند.”
داونی جونیور در مصاحبه‌ی رادیویی با هاوارد استرن در این رابطه صحبت کرده است:

من به نظرات اسکورسیزی احترام می‌ گذارم، چرا که به نظرم مثل همه‌ی زمینه‌ها، این جا هم باید نظرات مختلف را بشنویم تا بتوانیم نتیجه‌گیری کرده و در نهایت گذر کنیم.

استرن در جواب او گفت که به نظرش داونی جونیور با اظهار نظر اسکورسیزی زیادی خوب برخورد کرده است، که با مخالفت داونی جونیور مواجه شد.
ممکن است که داونی جونیور با اظهار نظر اسکورسیزی در باره‌ی جو ابرقهرمانی که هالیوود را فراگرفته است ناراحت نشده باشد،اما او نسبت به تاثیری که فیلم‌هایش بر روی مخاطبان می‌گذارد افتخار می‌کند.

چیزهای زیادی در مورد اینکه این ژانر فیلم چطور- حتی اگر این‌ فیلم‌ها را یک مشکل بنامیم، من خوشحالم که جزئی از آن بودم- بر روی این دوران، سینما و هنر تاثیر گذاشته است، وجود دارد. وقتی وارد یک رقابت می‌شوید و رقبا را به طور کامل حذف می‌کنید، به نظر من اتفاق خارق‌العاده‌ای را رقم‌ زده‌اید.

این مطلب برگرفته از نوشته‌ی مک‌کنزی نیکولز در سایت www.variety.com است.

نوشته صحبتهای رابرت داونی جونیور در مورد اظهار نظر مارتین اسکورسیزی درباره‌ی دنیای سینمایی مارول اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط