متیو مک‌کانهی و هیو گرنت در فیلم گانگستری بریتانیایی، The Gentleman

امتیاز دهید post

پس از موفقیت ساخته قبلی گای ریچی، فیلم «علاءالدین»، حالا نوبت فیلم «آقایان» است. ریچی که بار دیگر به حال‌وهوای فیلم «قاپ‌زنی» برگشته است، در این فیلم به روایت داستان گنگسترهای بریتانیایی در آن سوی اقیانوس پرداخته است.
در «آقایان» متیو مک‌کانهی، چارلی هونام، هنری گلدینگ، میشل داکری، جرمی استرانگ، ادی مارسن، کالین فارل و هیو گرنت نقش‌آفرینی می‌کنند. داستان آن در مورد مردی آمریکایی به نام میکی پیرسون (با بازی متیو مک‌کانهی) است که قصد شروع بیزینس فروش ماری‌جوآنا در لندن را دارد. اما رونق گرفتن کار او باعث ناراحتی دلالان پرسابقه این صنعت می‌شود و آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که از راه تهدید و باج‌گیری جایگاه خود را پس بگیرند.
ریچی در مصاحبه‌ای به سایت Entertainment Weekly‌ گفت:

هدف من کنار هم قرار دادن خرده فرهنگ‌های دو سمت اقیانوس اطلس است. یک آمریکایی به انگلستان می‌آید و شغلی آبرومند را شروع می‌کند. اما به دلیل ارتباطاتی که در شهر دارد متوجه می‌شود پول زیادی در بازار خرید و فروش ماری‌جوآنا وجود دارد. او تصمیم می‌گیرد این تجارت جدید را در دنیای اشرافی انگلیس امتحان کند. بنابراین چیزی که من به دنبال نشان دادن آن بودم، همان اشرافیت معروف انگلیسی، شور و اشتیاق آمریکایی و نکات جالب دیگری بود که از ترکیب این دو دنیا با هم،‌ به وجود می‌آید. ماری‌جوآنا نیز موضوعی جالب و در عین‌حال جدی است، چرا که پای پول زیادی در میان است.

ریچی ادامه داد:

با حال و هوای این فیلم آشنایی دارم. درست است که از ساخت «علاالدین» خیلی لذت بردم، اما این فیلم دنیایی کاملا متفاوت دارد. شروع ساخت هر دو فیلم در یک سال بود و همین تفاوت موضوع آن‌ها برایم بسیار جالب بود.

«آقایان» از روز ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ به روی پرده سینماها خواهد رفت.
این مطلب از نوشته کریستین هولوب در سایت Entertainment Weekly گرفته شده است.

نوشته متیو مک‌کانهی و هیو گرنت در فیلم گانگستری بریتانیایی، The Gentleman اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط